• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Hyra en fotomodell.

    Datum: 2009-03-08 Tid:21:38:23 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Jaooh. Nu var det sådär att jag läste en massa i tips i en sådan där tidning om kameror, foton och bildredigering. Riktigt bra tidning måste jag snälla. Man kan lära sig en himmla massa skaker och det tycker jag är jätte bra! ^^

    Nu nu var det såhär att jag reagerade ordentligt på en sak. Det stod att man genom att hyra en fotomodell kunde få så himmla mycket finare bilder osv. Det stod också att det var ganska billigt att hyra och en massa. Men  vad sjutton ska man HYRA en fotomodell för? Bilder ska inte vara fejkade med inlärda människor som ler ett falskt leende och poserar i en komplicerad och väl genomförd pose. Nee, det ska väll vara lite naturligt eller?

    Jag föredrar fotomodeller som inte kostar ett DUGG! Ta kort på vänner, familj och husdjur som du har omkring dig. Det tycker jag ger mycket finare, naturliga och värdefullare bilder än de där bilderna med dumma fotomodeller. Vi är alla fotomodeller, kanske inte lika inlärda.

    Man behöver inte ha något himmla fint proffs i centrum på bilden för att ge din liv och hög standard. Nej, det räcker bra med kompisen som gör en ful grimas. Man behöver inte ha en sexig fotomodell med långa ben och anorexipåverkad kropp >-< Nej jag tycker det är mycket roligare med bilder på NORMALA människor.

    Jaja, där har ni i alla fall min åsikt. Så strunta i de där proffs-modellerna som ni kan HYRA för en massa idiotiska pengar, ta med er en kompis och fota istället! ^^

    Här kommer bilder på RIKTIGA fotomodeller :)

    dsdsd

    Bild: På Jossan. Fotad av Jossan. Fixad av mig :)

    df

    Bild: På Sophia =) Fotad av någon av hennes vänner? Fixad av mig x'3

    dfdf

    Bild: På Sandra. Fotad av mig. FIxad av mig. ^^

    sdsd

    Bild: På Nattha. Av Nattha? Fixad av mig :)

    dfdf

    BIld: På Nattha. Av Nattha? Fixad av ingen :)

    fgfg

    Bild: På JOssan. Av mig. Ofixad :P

    fgd

    Bild: På Jossan. Av mig. Ofixad.

    dd

    BIld: På Linda<3 Av mig. Ofixad :)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: LINDAA ;D

    Hejsan hoppsan lillebror XD asg* Fina bilder duu :]

    2009-03-09 @ 16:50:35
    URL: http://123minsida.se/Lindasfotosida




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback