• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Ice-cream.

    Datum: 2009-03-15 Tid:22:20:14 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Oh,  jag vill ha GLASS!





































    Bäst att jag slutar nu X'D Innan jag har dregglat ner HELA skrivbordet ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Tack för att du gjorde mig sugen på det nu också xD haha

    2009-03-16 @ 21:04:29
    Postat av: Jossan

    Meeen nu gjorde du ju mig sugen på glaass -.- xD

    2009-03-16 @ 21:08:35
    Postat av: Missbatman

    hahaha, någon är VERKLIGEN sugen på glass ser jag.

    2009-03-18 @ 11:44:40
    URL: http://missbatman.bloggagratis.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback