• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • KLUDDELIKLUTT

    Datum: 2009-03-18 Tid:22:46:03 Publicerat i: Dikter, Tankar & Funderingar
    Jag är trött och jag är flumm,
    sitter instängd på mitt rum.
    Jag önskar att jag kunde gå till ika,
    och där ta och köpa mig lite fika.
    Jag önskar att jag nu var frisk,
    och tillsammans med mina vänner spela spelet risk.
    Jag önskar att jag vore riktigt rik,
    rik och att få åka till en chokladfabrik.
    Jag önskar att jag nu kunde åka och shoppa,
    och att någon min mjukglass med kolasås toppa.
    Jag önskar att jag var med mina vänner,
    och berätta för varann vad vi tänker och känner.
    Jag önskar att jag hade en minigris,
    jag önskar att jag drack en pepsi med is.
    Jag önskar att jag hade något vettigt å skriva,
    jag önskar att jag hade en bra DVD-skiva.
    Jag önskar att jag nu kunde gå ut,
    och ni önskar antagligen att denna "dikten" var slut.
    Och det är den faktiskt snart,
    så det är bäst att jag sätter fart.
    Jag önskar mig också 4:e Twilightboken,
    Jag önskar att jag skrattade med Jossan, den token. X'D
    Men nu så är snart denna dikten över,
    jag önskar att jag får ett sommarjobb och kan tjäna lite klöver.
    Men god natt och hejdå,
    för nu måste jag gå,
    Ja, nu ska jag sova och drömma som så.

    *ASG* Härlig dikt vah? X'D







    gbjl
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Haha naa sööööt du är!! xD

    2009-03-19 @ 16:06:19




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback