• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Secret..

    Datum: 2009-03-12 Tid:23:01:17 Publicerat i: Dikter, Tankar & Funderingar

    En liten hemlighet. Jag har en sådan. Men den tänker jag inte säga, för då är det ju ingen hemlighet längre. Och då är det ju inget kul, för vad ska man då med hemligheter till om man ändå talar om dem för någon. Vad ska man med en ohemlig hemlighet till? Nu blir ni allt nyfikna va? :)

    Men nej, jag har ingen anledning att berätta om den heller för någon. Det spelar ändå ingen roll. Det kommer inte direkt att förändra något. Men det är en liten hemlighet. Ganska obetydelsefull egentligen. För inget angående den kommer antagligen att förändras. Hm.. Så är det. Men det är endå en liten hemliget X']

    hh

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: sophia

    hehe :D klart jag har blogg, alla andra har ju det så :P

    2009-03-13 @ 19:13:56
    URL: http://sophiaava.blogg.se/
    Postat av: Missbatman

    hemligheter är alltid bäst hemliga! Förlorar sin charm annars. :(

    2009-03-14 @ 01:17:09
    URL: http://missbatman.bloggagratis.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback