• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Don´t you cry no more.

    Datum: 2009-03-14 Tid:18:32:12 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Nu kommer jag att lägga in bilder :D Bilder som jag INTE lagt in tidigare! :) Duktig jag är va?

    fdfd

    Lite sorglig bild kanske :) Men lite fin tyckte jag ^^

    fdf

    Bild: Av mig, På Tulpaner och fixad av mig :)

    gfg

    Bild: Av mig, På Tulpaner och Fixad av mig. TYvärr blev den lite för mörk trots att jag försökte ljusa upp den.

    fdf

    Bild: Av mig, på Tulpanerna och sedan fixad av mig då ^^

    dfdf Nr 1
    dfdf Nr 2

    Bild: På mig, av syster MAria och fixad av mig =) VILKEN AV DESSA ÄR FINAST? 1:an eller 2:an?

    erer

    Bild: Från Vänster: Jossan, Frida, Jag, Sandra, Frida o Linnea. Så här fina var blev vi när vi målat vårt lilla renoveringsobjekt ^^


    hh

    Bild: På Marias lilla Råtta Lolita =) Min är grå och vit ^^

    dsd

    Bild: Hehe. Avslutar med en ljuvlig bild på min lillsyrra ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback