• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Bagarinna ^^

    Datum: 2009-05-21 Tid:20:19:04 Publicerat i: Bakning & Recept
    Jag bakade fyra olika sorters muffins för ett litet tag till. Idag tänkte jag slänga in några små bilder ^^

    fdf

    Här ser ni alla fyra sorterna :D Kardemummamuffins, choklad med nötter, choklad och kokos och sist citronmuffins :) Mina favoriter blev Kardemumma och Citronmuffinsen =)

    mums Nötchoklad =)

    1. Kardemumma =)             2.  Nötchoklad ^^

    kokos ;D Citron =)

    3. Kokoschoklad x'D            4. Citron =P

    VILKEN SER GODAST UT? ^^

    dfdf
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Kokos choklad!!!! :D

    2009-05-21 @ 20:41:50




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback