• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Du får inte..

    Datum: 2009-05-01 Tid:15:17:57 Publicerat i: Musik & Sång
    t

    Du får inte knacka på min dörr
    Om du inte är beredd att komma in
    Du får inte göra om mitt namn
    Och börja kalla mig för din
    Och du får inte vandra på min väg
    Utan att visa mig ditt mål
    Och inte stjäla av min godhet
    För att fylla upp ditt hål
    Och du får inte riva mina murar
    Som jag omsorgsfullt har byggt
    Om du inte skyddar mina drömmar
    Så att jag kan somna tryggt
    Och du får inte ha mig som en dröm
    När jag vill va din verklighet
    Och du får inte säga att du hoppas
    Om du inte tror du vet

    Men du får ta den tid du behöver
    För att förstå vad är det du vill
    Du får be en bön att tiden
    Du behöver räcker till
    Och du får samla dina tankar
    Så att två själar kan få ro
    Och så att allting som vi lovade
    Oss själva, kan få gro

    Du får inte andas på min panna
    Och inte få mig falla mer
    Om du inte sen kan stå för
    All den oreda du ger
    Och du får inte röra vid mitt hjärta
    Som om allt var uppenbart
    Men jag önskar inget hellre
    Än att du gör allt emot mig snart
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback