• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Duktig Jag =D

    Datum: 2009-05-10 Tid:17:36:02 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag är jag duktigt. Har skrivit mycket på min historie-uppsats om Medborgarrättsrörelserna i USA (har just lärt mig att stava till det där ordet ^^) Och så håller jag på att damma rummet just nu! =) Det kommer att bli så himmla najsigt alltså. Mormor och morfar kom och hälsa på lite också. De är här fortfarande men jag orkade inte sitta och lyssna på ännu en halvtimmes tjat om Johannes studentfest så jag flydde. Klarade mig undan så gott som oskadd ^^

    Nu ska jag damma klart. Sedan skriva mer historia och kanske dricka lite Iste =) 



    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback