• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Grattis Natha :D

    Datum: 2009-05-10 Tid:00:20:46 Publicerat i: Familj & Vänner
    Nu är det såhär att lilla Nathalie fyllde 17år i tisdags. :) Därför så firade vi då henne idag! ^^ Jag kom på den lilla ideen med att Natha skulle få en guldfisk av oss och så blev det faktiskt. Helt plötsligt så stack vi till djuraffären och kom hem med svart sand (med fina röd/orange stenar), en växt, syretabletter och en söt liten guldfisk som senare fick namnet Bubblan (tror jag ^^) som vi stoppade ner i en stoor fin burk ^^ Natha verkade bli glad.

    Mamma tyckte att det här var en väldigt bra ide. Hon tyckte att Johannes och Natha behövde träna lite inför kommande barnbarn. De hade ju inte direkt lyckats alltför bra med blommorna. *host* Så nu får vi se hur det går med fisken ^^ Som tur är så är det 1 veckas garanti på den X'3 Hähä. Men Natha var ordentlig. Hon satte snabbt upp en massa fina regler för hur och vad man fick göra på Johannes rum. "Inte spela hög musik, inte säga fula ord, se till att städa ordentligt så att dte inte blir damm i vattnet.." Allt för att den lille ska trivas =)

    Haha, lycka till med fisken då Natha :) Och Grattis<3

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback