• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • GRATTIS NORGE! :D

    Datum: 2009-05-17 Tid:00:22:28 Publicerat i: Musik & Sång
    WOOHHOOOOO!

    NORGE SLOG ALLA! YÄY ^^ DET VAR HAN VÄRD =) SÖT VA HAN OCKSÅ OCH SUPERGLAD =D VÄRDIG VINNARE AV EUROVISON SONG CONTEST 2009!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Det var verkligen han som skulle vinna!! :D alla andra låtar sög ju dessutom -.-.. XDDD <33

    2009-05-17 @ 07:51:35
    Postat av: Linda

    Föresten! han är min bara så du vet!!! ^^

    2009-05-17 @ 07:52:38




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback