• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Hemma-spa

    Datum: 2009-05-24 Tid:18:13:27 Publicerat i: Skönhet
    Hm, idag har jag ont i halsen. *sucka* SKyller det på min lillasyster som är super förkyld, hoppas VERKLIGEN INTE att jag blir det! Jag ska nämligen till Stockholm med klassen i morgon, och dte vill jag faktiskt inte missa. Ska ju få va med JOSSAN dåe<33333 =) Det ska bli mysigt. Om jag nu inte blir sjuk så att säga.

    Jag gjorde ett litet eget Hemma-spa idag. Tappade upp lite badvatten och hällde i lite badsalt, ansiktsmask och "hårinpackning". Myckey mysigt och man känner sig så himla fräsch efteråt ^^

    Tänkte tipsa om de här produkterna som jag själv använde.

    CHANTELLE -Kamille & Aloe Vera (Purifying Scrub)

    Man måste inte ha "hårinpackning" för att göra en hårinpackning. Det går bra med ett litet finare balsam, som jag använde ovan t ex, och så smetar man in det i håret och virar in det till en turban i en varm, fuktig handduk. Sedan sitter man där med´turbanen på huvudet och kladd i ansiktet och läser en bra tidning. Det är livet det! ^^

    Jag gillar den där ansiktsmasken även om den är billig (hittade ingen bild, men finns att köpa billigt på Ö&B). Den har en massa små valnötsskal som, om man gnuggar ordentligt, tar bort en massa orenheter och så. Jag märker faktiskt stor skillnad när jag har använt det. Det kan dock svida lite om man gnuggar så pass hårt som jag gör X'D Men det är lite skönt.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback