• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • I am Legend =)

    Datum: 2009-05-17 Tid:23:03:44 Publicerat i: Film & Böcker
    Idag så var man då med Jossan och Sandra<3 Vi såg lite på reprisen av Eurovision Song Contest och sedan så stack vi iväg för att köpa lite gott och hyra film. Det blev filmen "I am Legend" trots mina förvarningar om att det antagligen skulle bli värsta tjutkalaset när vovven dog. Hähä, jag hade rätt! Vi satt och tjöt som små grisar allihopa och sminket rann över kinderna x'D Men det VAR ju så himmla sorgligt!

    Jag gillar den filmen faktiskt. Älskar Will SMith och hunden<3 Känner igen min egna lilla hund =) Det är därför jag tjöt så mycket, jag tänker på att det skulle kunna vara min Nellie. Något sådant får ALDRIG hända!

    Till filmen så mumsade vi i oss Ostbågar och drack dricka. Mycket gott måste jag ju säga =D Hehe, jag var den enda som inet åt godis ^^ *stolt* Nu har jag hållt mig sedan innan skolan började i höstas (med undantag för JULAFTON, men bara på JULAFTON) utan godis och är mycket stolt faktiskt. =P SKa få en liten peng av mormor på grund av detta, innan sommarlovet. :)

    En lyckad dag skulle jag ju då vilja säga :) Vi hade mycket skojigt ^^ Puss på mina små vänner<3

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Me ndu hade ju redan sätt dne filmen ju XD

    2009-05-18 @ 07:31:07
    Postat av: Jossan

    Pusspuss ^^ de var en skoj dag! =)

    2009-05-19 @ 14:00:32




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback