• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • I DONT CARE!

    Datum: 2009-05-24 Tid:12:38:01 Publicerat i: Musik & Sång


    Jag ÄLSKAR den här låten ^^ Hehe, har varit ett litet fan av FOB väldigt länge X') BUYEH.
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Fille

    hehe vad trevligt! :P

    Vilken film menar du?



    Tack själv :)

    2009-05-24 @ 12:49:21
    URL: http://thetruestory.webblogg.se/
    Postat av: Fille

    Jaha, brokeback mountain?

    Den är rätt så bra, första gången jag såg den så tyckte jag att den var skitbra, men andra gången så såg jag ens inte halva för att jag tyckte att den var så långtråkig.. :P

    Men det beror nog på att jag redan visste hur den skulle sluta :P

    2009-05-24 @ 13:34:30
    URL: http://thetruestory.webblogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback