• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • No more rakhyvel.

    Datum: 2009-05-04 Tid:21:47:22 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Va sjutton ska rakhyvlar vara bra för. De bara förstör för mig! SOm när jag skulle göra mig "fin" till gympan å raka benen. De började blöda precis överallt å sen så fick jag gå med typ sju-åtta plåster på benen istället. Och det var ju MYCKET snyggare än om jag hade gått med halvt orakade ben >.< Hehe, har värsta ärret kvar sedan den gången X'D Och idag hände samma sak. Rakhyveln fastna i såret å så började det bloda.. Å sen när jag kollade på andra foten så verkligen rann det. Det var ju liksom värsta lilla såret jue X'D Men hela foten var blodig. Najsigt va?

    Nej jag säger bara en sak: NO MORE RAKHYVEL!

    j
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Woho!! :)

    2009-05-05 @ 07:17:48
    Postat av: Jottan ^^

    Haha xD Använd sån där kräm då (Y) :D

    2009-05-05 @ 15:54:37
    Postat av: Mamma

    RAKHYVLAR SKA MAN RAKA BORT HÅR MED ,INTE SKÄRA SEJ MED. TROR JAG MISSAT LITE I MIN UPPLÄRNING. SORRY KRAM FRÅN MAMMA

    2009-05-06 @ 19:10:38
    URL: http://litetkakmonster.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback