• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Snart är det Milkshake =P

    Datum: 2009-05-15 Tid:11:35:03 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Jahaja, här sitter jag i skolan, ensam och övergiven X'D Hähä. SItter och väntar på att skolan ska sluta så att vi kan sticka ner till Grillen och köpa glass någon gång. Eller rättare sagt MILKSHAKE! :D Är så himmla sugen på det. Verkligen skönt att det är fredag idag. Jag ÄLSKAR fredagar. Det är nog den allra bästa dagen på hela veckan. När man sitter där och bara tänker "Nu har jag en hel helg framför mig".

    Är det bara jag som tycker attt tiden går himla fort? =O Det var ju helg nyss! Och nu är det helg igen.. Jag ÄLSKAR ju helgen men liksom.. Det går FÖR snabbt. Jag hinner liksom inte med i svängarna riktigt, och snart är det sommarlov. Kan det inte hända något skojigt någon gång.. >.< Grr, jag vill att det ska HÄNDA något =)

    Hmm, jaah. Ni kanske förstår att jag sitter och skriver det här bara frö att jag har tråkigt? Har liksom en hel timme kvar tills tyskan och jag måste ju göra NÅGONTING. :P Först Tyska, sedan Samhäll. Sedan slutar vi =) Mycket skönt.

    Sedan blir det alltså Grillen och eventuellt så ska jag sticka till någon secondhand-affär och köpa möbler till vårt renoveringsrum. :) Mysigt. Sedan kanske jag ska baka :'3 Och sedan skriva Uppsats >:/

    Men nu ska jag sticka. Hejdå alla, vi ses ^___^

    rt
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback