• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • The Guardian.

    Datum: 2009-05-30 Tid:22:29:17 Publicerat i: Film & Böcker
    SÅg på filmen "The Guardian" nyss för andra gången. Den är så himmla bra! ^^ Handlar om ytbärgare som räddar folk på båtar och sånt ute till havs. Mycket gripande och superbra film. Både rolig och spännande, och sorglig.. Tyvärr så sabbade vår DUMMA TV det mest spännande avsnittet på hela filmen! Den där biten som ger filmen hela poängen och allt. Fatta vad sur jag blev! Nu måste jag se den igen.. snart, och den gången så ska jag se HELA filmen.. HAde ju suttit och väntat på det där.. *muttra ilsket*

    Kevin Costner och Aston Kutcher i huvudrollen =)


    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback