• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • No intressant :)

    Datum: 2009-05-07 Tid:19:56:18 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Hmm, vad ska jag skriva om idag då? Har ingen lust att skriva om det där nationella provet i engelska som jag gjorde (som inte gick alltför bra, om den dumma gympaläraren eller om de där jobbiga skolsakerna som jag VERKLIGEN borde ha börjat med men som jag inte gjorde eftersom jag hade så bajsigt ont i huvudet. >.< Nej, jag vill snacka om något skojigt.. Något intressant.

    Okej, dagen har väl dock inte varit så himmla intressant. Det mest benämningsvärda är väl att mamma kom hem och hade storhandlat. Då kikade även jag fram, trots min huvudvärk. Jag menar, ett SÅDANT tillfälle missar man ju bara inte. Och så har jag badat dåe, och målat naglarna lite smått. Intressant vah? :)

    BTW så har jag (eller mamma rättare sagt köpt slingor till moi :D SKa fixa dem i morrn tror jag. Så jag kanske ska ta och lägga ut före-, och efterbilder? Är det något intressant?

    Nu orkas det här inte mer, kommer inte på något att skriva. SKa nog va med i skolans dikttävling förresten ^^Vi får se. Hare bra!



    Jag har den längst ner till vänster :) hon med Lockligt hår. Tror du att det blir bra?
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Vill se före o efter XDD! de blir bra

    2009-05-07 @ 20:32:25
    Postat av: Jossan

    Vill se Före o Efter bilder ;)

    2009-05-08 @ 11:20:35




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback