• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Shoppa och Picknick :D

    Datum: 2009-05-03 Tid:00:05:54 Publicerat i: Mode & Shopping
    Idag har det varit en mycket lyckad dag tycker jag :D Den började kanske inte alltför bra (av skäl jag inte orkar skriva X'D) men sedan bar det av till stan med mamma och MAria. Jag fick hela 500kr att handla för x') SOm sedan utvecklades till 650kr :S Hjälp det var HUR LÄNGE SEN SOM HELST sedan jag hade så mycket att handla för! Jag hade tänkt att shoppa en massa kläder för de där pengarna men det visade sig bli två riktigt dyra plagg istället. (A) *rowdna* Men liksom.. nån gång måste man ju passa på! =) Det fick bli en BH från Cubus, en kort jeansjacka från Gina Tricot (ursöt!! :D), ett par jeans-leggings (typ som jeans fast mycket skönare! :D) från Gina Tricot och sedan en ganska lång röd t-shirt med vita prickar och ganska ordentlig urringning i ryggen med rosett från Gina Tricot. Jag blev VÄLDIGT nöjd, och visst fick jag väll ändå en del saker? :) TACK MAMMA OCH PAPPA IGEN!

    Dessutom så fick jag ÄNTLIGEN prova den där smaskiga glassen från MAxi :D ASGOD va den! ^^ Jag tog Cocos-smak och Nougat/Apelsin-smak. :) MUUUCKET gött ^^

    Efter stan så bar det av till Sanni. Där träffade jag även Jossan och Cicci =D Mycket skojigt<3 Vi tog cyklarna ner till Sruresjön där vi hade picknick på en massa LJUVLIGA bakelser och fika som Sanni och Cicci (?) bakat. Det var väldigt gott och jag åt alltför mycket. Borde VERKLIGEN ta den där joggingturen snart >.< Vi typ solade och snackade om allt möjligt. Ingen orkade bada  X'3 Vi gjorde också upp en del planer inför sommaren =)

    Jah, det var väll i princip min dag idag då. En lyckad dag då tycker jag. Tyvärr så glömde jag ju SJÄLVKLART kameran. *skaka på huvudet* Dumt av mig. Så några bilder på det får ni inte.. :P Aja, nu ska jag nog snart sova. Ses snart igen ^^

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback