• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • LYCKAD HELG! :D + måndag

    Datum: 2009-11-23 Tid:23:53:17 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Nu förstår ni har jag haft en så himla bra helg att jag inte hunnit skriva ett enda skvatt! Har verkligen haft fullt upp hela tiden! Och nu är det måndag kväll, jag borde ha sovit för länge sedan, men jag måste ändå skriva känner jag! :D

    Fredag: Efter den enda lektion vi hade så gick jag hem och softade ett tag. Just det ja! Höll på att glömma att jag och Mamma stack iväg och åt på Kina restaurang! :D Det var väldigt trevligt och vi hade jätteroligt! Vi köpte efterrätt på Lidl och sedan så åkte vi ut med hunden till Mäseln och en varsin glass i handen. Väl där så fotade vi en massa osh skojade XD SKitkul  hade vi och det var så skönt att få komma ut ett tag! Många fina och knäppa foton blev det! :D

    Det var ju lite mysigt. :) Och så efter det så fick jag höra att jag, MAdda, Linda och Mimmi tydligen skulle ha sleep-over-prarty hos Madde så det var bara att packa sina grejor och dra iväg till Igelfors :D Hemma hos MAdde så åt vi tacos, såg på skräckfilm (The Ring 2 som jag inte tyckte va särskilt läskig^^), skrattade, spelade wii och gick på en härlig promenad i mörkret och mycket mycket mer. :D Det var väldigt roligt och mycket mysigt! ^^ VErkligen något man vill göra igen. :D

    Lördag: Vaknade hemma hos MAdde, åt Coco pops och packade ihop mina saker eftersom pappa skulle komma och hämta mig. Klockan var tjugo över åtta när vi vakna och eftersom vi hade somnat vid typ tre så var jag typ en vandrande zoombie X'D VÄl hemma så sa jag farväl till mina föräldrar som skulle sova på hotel i Örebro och grejor och sedan däckade jag på en madrass i vardagsrummet till klockan 12 :D D

    Å var man duktig och steg upp och började städa en massa i huset och grejor! :D VÄldigt duktig var jag måste jag säga och vid typ. halv tre (?) så gick jag för att möta VIctor nere i centrum. VI gick omkring lite och slog oss sedan ner på en parkbänk där vi satt å kolla på små ungar och en massa :D Pratade och hade det riktigt mysigt även om det sedan blev typ.. svinkallt XD Haha Fast Victor är ju så himla varm så jag lyckades klara mina händer från förfrysning X'D

    Efter det så sa vi hejdå och jag gick  hem för att träffa Jossan, tätt följd av Sandra och FRedrik. Nu var det nämligen FF som gällde! :D VI beställde pizza tillsammans med MAria och FRida och sedan såg vi på filmen Barnhemmet som gjorde alla lite småskrajja X'D Haha. Så efter det så blev det lite flamms och till sist en promenad utomhus med Nellie som var mycket trevlig! :D

    När vi kom hem så flammsade vi lite till, spelade piano och så drog vi på en film till, nämligen TRANSFORMERS :D Den var mycket rolig som vanligt och vi hde riktigt kul. Men när den  var slut så var klockan runt ett så alla drog hem och jag fick äntligen gå å krama kudden<3 :)

    Söndag: Vaknade vid halv tolv då mamma å pappa kom hem igen från sin Örebro-resa :D Då steg man upp och strax efter det så fick mamma något slags ryck och sa att vi skulle åka till stan X'D Jag bara "Javisst!", drog på mig kläder och slängde mig i bilen och så bar det av till stan med Johannes, MAria, Natha och Mamma. TÄnkte träffa Victor där också men han skulle just åka hem när vi åkte dit så så blev det inte ^^ Men när jag kom till stan så köpte jag iaf ÄNTLIGEN mina efterlängtade VANTAR, HALSDUK och MÖSSA! :D Har bild på dem men de kom inte med. VI shoppade lite mer saker och det var mycket roligt i stan!

    När vi sedan åkte hem så var klockan rätt mycket men jag bjöd hem Victor på varm choklad, grädde och bullar X'D Han kom hit strax efter träningen och så fikade vi med min familj. Micket mysigt! :D Hehe. Och efter det så joinade vi Johannes, Natha och Maria med en ler-animerad film som var väldigt konstig med mycket bra :) Skitkul kväll måste jag säga :D Sedan så drog Victor hem och dagen tog slut.

    Måndag: Var i skolan och sedan så gick jag hem till Sandra där vi flammsade och hade jättekul! :D Vi fikade också och sedan så gick vi på promenad och träffade Victor och hans kompis Hannes nere på FInspång :) Och när vi snackat ett bra tag så drog jag och Sandra hem, det var meningen att Sandra skulle hem direkt men hon frös så vi stannade till hemma hos mig och drack lite varm choklad med grädde. :) Det var också mysigt! Sedan gick hon hem och så har jag inte så mycket mer att berätta! :D

    EN LYCKAD HELG SOM JAG KOMMER SLÄNGA UPP BILDER FRÅN I MORRN :)


    Mäseln :)

     
    HAHA X'D Jag tar ett skutt å sedan fotade jag Mamma som PYSSLING! X')


    Hihi här sitter jag å dricker varmchoklad med Sandra! ;D

    Resten av bilderna kommer imorrn :)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Bella

    Helt okej=)

    2009-11-24 @ 18:16:47
    URL: http://bbbellas.blogg.se/
    Postat av: sofie

    sv: nja inte mkt :) ska se lite på en film snart tror ja. dusj? ;D

    kram

    2009-11-24 @ 19:10:09
    URL: http://misssofiiee.blogg.se/
    Postat av: Jottan

    Haha de va så skojit!! x'D

    2009-11-24 @ 20:46:49




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback