• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Första advent =)

    Datum: 2009-11-29 Tid:23:41:58 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    För det första: Japp, jag HAR en pojkvän ^^ Han är bäst och heter Victor Trollsås! Så är det bara!

    För det andra: Jag har haft väldigt fullt upp på sistone så någon blogg har det inte ens funnit tankar för xD Haha. Har haft en massa å göre :) Men idag tänkte jag skriva en truddelutt! :D Jag har nämligen haft en rätt bra dag. Vaknade vid halv tolv då mamma väckte mig mitt i en dröm vilket ledde till att jag inte alls kunde komma ur drömdvalan :) Så det blev inte en särskilt bra start och den första nästan en timme blev till att ligga i sängen å typ.. vara hjärndöd å se upp i talet xD

    Men sedan så var jag duktig och gick upp! Jag åt frukost framför tv och fastnade för en HYPERGULLIG film! :D "En tId för mirakel" hette den och jag fick riktiga julkänslor! Så mysigt var det! :D Hehe.. SÅ där satt jag å såg på tv i min ensamhet medan de andra va på julmarknad. Jag gick inte, av någon konstig anledning. Runt halv tre så ville jag i alla fall pigga till lite och tog min älskade Schnuffy på en julpromenad i dimman! :D Syrran kom hem alldeles i tid så hon fick också följa med. EN mycket mysig promenad blev det med fin sång :)


    Efter det så hann man bara hem en kort stund innan jag var tvungen att gå till mormor på adventsmiddag. Det var så himla fint hos mormor, mysig stämning, advent-fixad och ljuv musik. Det blev bara lite för mycket ett tag.. men maten var väldigt god och fikat efteråt var superskoj! :D En härlig stund! Maria å jag slappade dessutom i soffan och hon "bakade" kokosbollar på min rygg så nu är man avslappnad haha x') Sedan drog man hem igen.

    Hemma så städade jag faktiskt en massa, duktig som jag är :) Och sedan så bakade jag å Maria en "Advents-kaka" med pepparkakskryddor :) Det var riktigt skojigt :D Haha.  OCh sedan gjorde pappa en jättegod kvällsmat med rostadbröd, marmelad och ost + ägg + te :D Jättegott var det och vi såg på "Race to Witchmountain" hela familjen! :D Jättekul. VI hade även lite armbrytning och jag säger bara EN sak -> BRYT INTE ARM MED MAMMAS VÄNSTERARM! :o

    Det var allt för idag. Jag har så himla mycket att göra så jag kommer antagligen att va lite såhär oaktiv :/ Men kan inte göra något åt det tyvärr. Men nu är det bara TRE skolveckor kvar! Sedan är jag FRI!
    HEJDÅ!


    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Hihi så skoj så skoj ^^ Vi MÅSTE va nån dag snart min lilla söta Utter! <333

    2009-11-30 @ 17:35:15




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback