• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Grattis MAMMA!

    Datum: 2009-11-10 Tid:22:46:48 Publicerat i: Film & Böcker
    Vet att jag är seg med bloggen men nu så har jag tänkt att sätta igång med bloggeriet igen! :D Idag var jag med Jossan och min underbara MAMMA fyller år! GRATTIS MAMMA =D

    Jag somnade sent igår och var därför oerhört trött när jag vaknade i morse. Det var dessutom en lång dag och efter typ halva dagen så började jag komma in i mitt "zoombie-tillstånd". Sedan har jag varit en zoombie resten av dagen. SKolan masade sig framåt men till sist så lyckades jag ändå ta mig hem och fick på väggen med mig lilla Jottan<3 Väl  hemma så blev det tårta och lite annat smått och gott eftersom farmor och mormor kommit hit på besök. SÅ fick man sitta och vara trevlig ett tag. MEn när vi fikat klart så smet jag och Jossan upp på övervåningen och såg på film, trötta som vi var. Filmen var Disturbia, mycket bra film som jag sett en massa gånger X') Mycket sevärd film.

    Men jag har lovat att lägga mig tidigt idag så det är nog bäst att jag slutar innan jag bryter det löftet. :) SÅ nu säger jag godnatt och hej, leverpastej! :D

    HA DET BRA!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Anna

    Sv: Precis, om man har pengar :P

    2009-11-11 @ 07:55:59
    URL: http://thewindblows.blogg.se/
    Postat av: Tamara

    sv: inte så mkt alls, sjdå?

    kram, tami.

    2009-11-11 @ 14:40:27
    URL: http://tami.devote.se
    Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

    bara bra :) självdå?

    2009-11-11 @ 16:32:07
    URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Hihi det var skooj :D:D

    2009-11-11 @ 19:46:33




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback