• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • "i am singing in the rain.." x'D

    Datum: 2009-11-18 Tid:23:47:37 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag, så var det en sån där jobbig, regnig och mulen dag. *suck* Jag vill ju ha ljus å solsken! Varför ska det alltid vara så himla mörkt när hösten kommer? Hösten är mysig och fin med alla underbara färger och lite småkalla vindar, men sen kommer mörkret. Va sjutton ska DET va bra för? VA VA VA!? Den gör en bara deprimerad å grejjor, inte alls något jag gillar. Hösten är mysig med alla färger och grejjor men nu i november så är det inte alls roligt. Då är det bara lera, slask, regn och mörker. Inget jag gillar :) Hehe. Jag vill ha så mycket ljus som bara är möjligt. Funderar på att köpa en sån där speciell må-bra-lampa. Någon som vet något bra sätt att må bra även när mörka hösten kommer?
    SKriv dina bästa tips för att klara trista och mörka höstdagar! x')


    Denna hösten gillas!



    Den här hösten gillas INTE!

    Idag så var jag som sagt i skolan och hade en rätt bra dag där faktiskt. :) Fick sovmorgon eftersom vi inte hade någon programering vilket jag hurrade för rejält! :D Även om det bara var drygt en timme. Så fortsatte hela skoltiden som den brukar. :) Men efter skolan så drog jag hem till Victor. Fast det spöregnade och man blev typ dyngsur. ^^ Men det var jättekul hos honom och jag fick dessutom prova på guitar Hero "Trummor", vilket jag sög på X'D Men i alla fall! ^___^ En lyckad dag så att säga.

    I morron så ska vi åka på teater med klassen + Jossans klass! :D Det  ska bli skitskojigt! =) Äntligen få träffa min lilla Jossis<3 ^^ Sedan ska jag väl va med henne efter det också. Det blir nog skoj. Men nu orkar jag inte mer så HEJDÅ!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Hmm.. ett bra tips på att klara mörka höstdagar..GÅ I IDE!!!! :D Haha nemen va med mig ofc liksoom, och tända en massa ljus o mysa under en filt med en bra film! :D hihi tack för mig ^^

    2009-11-19 @ 19:54:49




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback