• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Teater-dag :D

    Datum: 2009-11-19 Tid:23:53:28 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag så hade man som sagt bara en lektion i skolan! :) Det var väldigt skönt. Sedan så åkte vi nämligen på teater med klassen + några klasser till. Teatern låg i Norrköping så vi drog dit med bussen och gick in på ett litet sjaskigt ställe xD Teatern vi skulle se hette "OmFlickorKundeDöda" och var helt sjuk :S Den var väl lite roligt då och då men jag måste säga att den var väldigt speciell.

    Efter teatern som var hela två timamr lång så drog vi till bussen igen och åkade hem i spöregnet. :) Det var en ganska trevlig busstur dock xD Haha. Men när vi kom hem till lilla Finspång så hoppade vi av och Jag och Jossan struttade hem till henne, dyngsura och fina =D VI längtar efter solsken<3 :D Ska ta en liten solskenspromenad med henne om det blir sol!

    Hemma hos henne så var vi jättetrötta efter dagen så vi åt mat, slappade framför tv, fikade X'D, slappade framför tv och tittade i skolkataloger under ett hemskt roligt tjatter ^^ SKojigt och micket mysigt var det! :D

    Btw så har Madde ritat en bild åt mig! Hon är verkligen jätteduktig och jag är så lycklig nu förstår ni :D TÄnkte lägga in bilden här så att ni kan beundra hennes verk :D COPYRIGHT!!!!!!!!!!!!!!!


    © Skitfint! :D Fast den är ännu finare i STORT format! :) Tack Madde<3 ©


    En bild från "OmFLickorKundeDöda" x'D Alla va typ psyk-sjuka utan hon i lila som va nogorlunda normal! X')
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jessica-tre killar och en tjej

    Det måste vara något speciellt med Norrköping och teater alltså.. När jag gick i nian så åkte vi dit och kollade på någon teater, och det enda, verkligen det absolut enda jag minns är den "trevliga" sången de sjöng i slutet.. "Jessica är död, död ,död.. Jessica är döööööööd"

    Nice, vad heter du, Hasse, jaha, Jessica heter jag. Eller hette, kanske, jag är visst död..

    2009-11-20 @ 00:13:06
    URL: http://tremoten.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback