• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Tips för mörka höstdagar :)

    Datum: 2009-11-20 Tid:00:14:27 Publicerat i: Familj & Vänner
    I förrförra inlägget så bad jag om tips för att klara av dessa hemska MÖRKA höstdagar och jag fick ett MYCKET härligt svar av min bästaste Jossan x'D

    Såhär skrev hon:
    Hmm.. ett bra tips på att klara mörka höstdagar..GÅ I IDE!!!! :D Haha nemen va med mig ofc liksoom, och tända en massa ljus o mysa under en filt med en bra film! :D hihi tack för mig ^^

    *ASG*  Bara jag som tyckte de va kul? xD HAHA HANNA GÅR I IDE! TACK JOSSAN FÖR TIPSET! :D OM NI UNDRAR VART JAG ÄR SÅ VET NI! x'3 *ASg*


    Här ser ni mitt ide! :D Några tyska turister tar kort på mig X'D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Anna

    Sv: Haha, problemet då är ju att jag bor i lägenhet XD

    2009-11-20 @ 07:36:00
    URL: http://thewindblows.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    HAHA x) Jaa jag är mkt duktig på sånna saker! ^^ Tkr vi kan gå i ide tillsammans x'D

    2009-11-20 @ 17:35:26
    Postat av: Bella

    Allt bra?=)

    2009-11-20 @ 19:14:08
    URL: http://bbbellas.blogg.se§
    Postat av: sofie

    fin blogg du har :D

    kram kram

    2009-11-22 @ 18:52:06
    URL: http://misssofiiee.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback