• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Deal with it.

    Datum: 2009-10-05 Tid:20:41:37 Publicerat i: Hanna har ordet
    Chokladpudding med hasselnötter och banan är gott. Så är det bara helt enkelt. Att fråga mig varför tjänar ingenting till, det är bara att inse fakta and deal with it.

    Fysikprov är skit, bajs och blööö. Sånt gillar vi inte, inte alls! Så är det bara helt enkelt. Att fråga mig varför tjänar ingenting till, det är bara att inse fakta and deal with it.

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Anonym

    haha! XD jag behöver inte deala with it, jag förstår det redan:P vi har inte fysik :P

    2009-10-05 @ 22:01:46
    Postat av: cissi

    oj inget namn men de va iaf jag som skrev den kommentaren

    2009-10-05 @ 22:02:27
    Postat av: Aysel Lale R

    - nää inte direkt :(

    2009-10-05 @ 23:13:00
    URL: http://lales.blogg.se/
    Postat av: Takai

    svar;

    i helgen har jag tagit det lugnt efter tentan du vet :< <3



    vad ska du göra idag? ^__^ <3

    2009-10-06 @ 13:00:44
    URL: http://takai.blogg.se/
    Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

    Fysik b är det värsta jag varti med om!

    2009-10-06 @ 13:26:25
    URL: http://menjagvetinte.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback