• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Studiedag :P

    Datum: 2009-10-01 Tid:23:32:03 Publicerat i: Film & Böcker
    Filmkvällen var mycket mysig igår =) Vi hade kul som vanligt jag, Jossan och så MAria ^^ MEn tyvärr så blev det bara två filmer, sedan var vi så trötta att vi gick och la oss :D Hehe. VI såg "The final Call" (Cellular) och "Shanghai Knights" som vi har sett en massa gånger men de är verkligen SKITBRA! ^^ HAha :D Vi flummade runt också och hade kul i allmänhet haha :D Blev några foton men inte så många osm jag hade tänkt mig :( Men de får ja lägga in i morrn för idag orkas det inte!



    HEhe.. :) Som sagt mycket kul. Idag vaknade jag vid 20 i 12 :o Fattar inte hur vi kunde sova så länge! :o Men då skulle Jossans föräldrar hämta henne så att hon slapp gå hem med packningen. Resten av dagen så blev dte mest slappning fast jag ville hitta på nåt >.< Men jag bakade i alla fall bullar med Sanna och Maria och de blev väldigt goda! :D HAha. Har inga bilder på dem heller tyvärr :( :) Haha.

    Vet ni vad min pappa hade köpt när han kom hem btw? Joh, ni kommer säkert inte att tro det men.. han hade köpt BEN AND JERRYS glass! :D FATTAR NI ELLER, HUR STORT DETTA ÄR? HAHa x'D Den var faktiskt den godaste glass jag smakat skulle jag tro :D HAHa. skitgod! ^^ Fast SUPERDYR ^^,. 



    Japp, intressantare än så var det alltså inte heller idag. =P Men men. 

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Maria

    Mmm.. riktigt god glass, den var helt enkelt himmelsk. :) First Call var itne lika god, men den var riktigt bra. :D

    2009-10-04 @ 14:16:08
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback