• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Time for me to go to bed.. :P

    Datum: 2009-10-22 Tid:23:52:07 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel

    Idag är det torsdag och det började så fint med att jag försov mig i en hel timme x'D HaHa.. Superskojigt verkligen. Och så kom jag till skolan vid nio och pluggade lite matte på tiden som var kvar :) Läraren blev iaf inte ett dugg sur och det är jag tacksam för. Vissa lärare kan ju va så knäppa! :)

    Efter matten så blev det då kemiprov som jag hade hårdpluggat till hela onsdagen från klockan tjugo över tre till halv 2 på  natten :P Det gick väl sådär. Har ärligt talat svårt att säga om det gick bra eller dåligt. Men nu är iaf det ur vägen! :D

    Sedan hade jag ett par lektioner till, men klockan tre så klickade jag bort programmet "Programmering C++" (samt bloggen å facebook å bilddagboken) och gick hem :)

    Fick mat hos mormor och sedan så  har jag inte gjort så mycket mer :) HAHA! Jag har suttit vid datan och slappat och bara njutit av det lov som jag anser ha startat nu! ^^

    I morgon så ska jag bara gå på BlondinBellas föredrag om självkänsla klockan tio (hon kommer till skolan) och så slutar jag. Efter det så blire att åka till stan, behöver verkligen en massa saker, och så på kvällen så ska jag på Michael Jacksom-tema-kväll i folketshus! =D Och efter det så ska jag nog ner på stan och kanske lite på Cafébussen. Det ska bli skitskojigt!

    Jag funderar dessutom på att föra en total makeover på min blogg. Vad tycker ni? Är det dags kanske? RÖSTA!

    Det var allt för idag :D Ska bli duktigare med bloggen nu! :) SOLONG!



    Lola är sööt! :D Hehe.. visst ser hon ut som en tecknad figur på andra bilden? X'D


    Det är höst!! :D






    öhhö? :O MAria tog nåt slags nattfoto X'D Visst ser det läskigt ut!! ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: llusi

    sv, jo (x sov så gott då, .

    själv har jag nästna nyss vaknat, fast iofs är de typ 6 timmar senare nu haha

    2009-10-23 @ 07:32:26
    URL: http://ddamnyou.blogg.se/
    Postat av: MenJagVetInte - Lite snyggare, lite bättre.

    Yeeees det har jag! så jävla gött! Ska ba ta d lugnt, packa lite :D

    2009-10-23 @ 15:08:08
    URL: http://menjagvetinte.blogg.se/
    Postat av: maria

    jag lever iaf :)

    2009-10-23 @ 16:16:51
    URL: http://iiaaa.blogg.se/
    Postat av: sandra O

    Blondin Bella är nt så snygg som hon tror att hon är :)

    2009-10-24 @ 18:05:45




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback