• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Fjortis/Brat-party :)

    Datum: 2009-10-30 Tid:00:59:55 Publicerat i: Familj & Vänner
    I onsdags så var det alltså ÄNTLIGEN så hade vi vår fina fjortis/brat-praty X'D Vi klädde ut oss och drog på oss tonvis med foundation, rouge och hårspray och så var festen igång x') HAHa :) Festen skulle egentligen börja vid klockan tre men det var inte förrän vid halv fem som ALLA hade kommit och festen kunde börja på allvar. ^^

    Vi slog oss genast ner vid karaoken och sjöng för våra liv X'D Oerhört vackert sjöng vi ochd te roliga var att verkligen ALLA sjöng! INGEN satt tyst och det gillas! ^^ HAha så där satt vi och sjöng och skojade tills vi alla var hungriga. Då bestämde vi oss för att beställa hem lite kebab + en kycklingsallad åt Sanni. Efter lite krångel så hade vi bestämt pizzeria och Sanni var duktig och beställde "tre kebablullar och en Sycklingsallad" x''D HAha och när det var klart så beslutade vi att ALLA skulle gå in och hämta maten X'D

    Så sedan satte vi oss i bilen, pappa körde oss till pizzerian och alla utom Jossan och Fredrik (ond min >.<) gick in x'D HAHa kul att se deras miner vill jag lova!! :D Men maten fick vi och så gick vi ut igen. Men då kom Sanni på att hon inte hade fått något bröd till sin sallad och så fick hon och Sandra gå in igen X'D De kommer ut garvandes. Han som jobbade där hade tydligen frågat "Ni är utklädda va? Är det nåt med skolan?" HAHA x'D

    När vi kom hem så gluffsade vi oss maten medan vi såg på tv och när alla hade ätit upp så satte vi på "The Haunting in Connecticut" (ville inte sätta på den innan eftersom vi antagligen  bara skulle sätta i halsen av rädsla XD). Så började vi kolla och den va riktigt freaky. Jossan var livrädd x'D Satt å tjöt och grejjor och det blev inte bättre av att hon satt bredvid FRedrik som skrämde henne hela tiden. Vi andra skrek också, men det var bara för att vi blev så rädda när Jossan skrek på det där viset X'D HAHA!  FYY Jossan! Hihi men det var antagligen därför det blev så kul. Men jag måste nog erkänna att jag hjälpte till att förstöra den "läskiga stämningen" HAHA X'D

    Det var ungefär efter filmen, då Jossan flytt bort till mig (bort ifrån läskiga Fredrik) och hällde upp lite Sprite till mig som  jag drack, som vi spårade ur, jag och Jossan. HAHA Vi satt seriöst och garva för absolut allt och ingenting i typ 20min!! Alla andra satt typ och lyssnade på oss och garvade åt oss X'D HAHA X) Så himla kul! Vi kunde verkligen inte sluta garva och man märkte verkligen att jag och Jossan har kännt varann hela livet, vi var exakt lika dampskrattiga x'D Hoho!

    Tillsist så fick vi gå ut och jag och Jossan bytte våra skratt mot skrik i stället x') VI släckte alla lampor i kvarteret och gick omkring och skrämde varann. Haha :) Stackars människor som försökte sova säger jag bara! Hihihi det var ritkigt skojigt!

    När vi tillsist gick hem igen (jag, Linda och Sandra drog en extra runda X'D) så frös iaf jag förskräckligt där jag gick i mina strumpbyxor så vi värmde upp oss med kort och Lindas goda kakor x'3 Mycket mysigt. :D Efter ett tags spelande så ville vi inte spela mer och Fredrik lämnade oss med stor sorg. Han skulle ju upp och jobba. =) Hehe. Det var lite sorgligt<3

    Men vi andra tjejer gick upp igen och tittade på S.W.A.T :) Mysigt mysigt att se på film! Men när den var slut så var vi alla ganska trötta och ville tvätta av sig de kilon foundation som vi hade i ansiktet X'D Så vi gjorde oss i ordning och mosade in alla madrasser i mitt rum. :D BLev supermysigt<3

    Där låg vi länge och snackade, körde lite Sanning eller Kånka med endast sanning som alternativ eftersom ingen orkade sig upp X'D Haha :) Efter flera tillsägningar om att va tysta så släckte vi i alla fall, klockan var lite över tre, och så viskade vi ett bra tag innan alla typ en efter en slocknade :) Och så var festen över!

    Mycket lyckad fest måste jag säga! Det här får vi göra om snart! :D Morgonen var också kul men den orkar jag inte skriva något om. :)


    Fjortis-Jossan :D HAHA ^^ Foundation syntes mest på henne X'D


    HAHA, så himla HETA är vi!! ^^






    Känner att mitt hår har en VÄLDIGT freaky färg på den där bilden :o grått? XD HAHA


    Kolla in Sanni! :o Värsta fotomodellen på ALLA foton!!! :o X')


    Choklad-fejjs-Jossan X'D


    Fjortis-Linda =D


    BRAT-Fredrik! X'D HAHA






    Dagen efter X'D den här bilden gör jag liten för ALLAS skull XD HAHA! :D MEN Woow va kul vi hade!! ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    MKt roligt :DD

    2009-10-30 @ 11:11:01
    Postat av: cecilia

    AAAHAHAHAH! ni va fina. jossan såg lite ut som LykkeLi.

    2009-10-30 @ 11:52:03
    URL: http://xstar.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    HAHAHA så otroligt snygga bilder asså! xD Måste göras om! :D

    2009-10-30 @ 17:40:25
    Postat av: Nemo

    Partyt verkade nice! Ja får ta o va med på nästa :)

    2009-11-01 @ 02:52:02




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback