• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Deppig v.s Happy :D

    Datum: 2009-09-29 Tid:23:41:02 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag har det varit en lååååååååång dag i skolan. :P Den ville aldrig ta slut men var helt okej, har ju min Linda liksom! :D HAHA Hon slår verkligen klackarna i taket X') Eller i alla fall en KLACKSPRAK :) Eller hur Linda?

    När skolan äntligen tog slut och jag var på väg hem så började jag helt plöstligt att tänka på allt det här med morfar. Alla känslor började liksom bubbla upp igen å jag kända hur jag blev ledsen. Inte alls roligt, det är så himla hemskt och orättvisst det här! På grund av detta så  var jag typ deppig hela dagen. Tillslut så la jag mig typ på ett par stolar och låg och titta upp i taket fast ja inte ens visste varför :P Hehe, ja, ni har säkert också haft deppardagar ibland :D Så då åkte jag, mamma och Maria ut med hunden och jag och Maria joggade en bit med hunden. Det var skönt att få rensa tankarna lite =)

    Efter joggningen så plockade vi lite blommor och så skulle vi åka till morfars grav för att lägga dem där. Tror ni inte att ja bli depp igen då eller? Jorå! Jag typ har värsta tjutkalaset igen.. USCH!

    När vi kom hem igen så tyckte jag att de fick vara nog och blev glad igen. Laddade på pengar på mobilen gjorde jag också för den delen, vilket var MYCKET behövligt! x'D Haha, så nu gott folk så kan ni sms:a igen! :D WOHO! =D

    På kvällen såg jag på idol och The Menthalist medan jag tuggade i mig "potatispizza" (har lagt upp recept på det tidigare ;) Det blev en riktigt mysig kväll. I morgon är det dessutom sista dagen innan jag får långhelg ochd et är HYPERKSkÖNT! :D SKa hänga med Linda till frisören där hon ska ta hål i öronen också och vara hennes stöd genom den.. SMÄRTSAMMA händelsen. :D Naee Linda, ja skojjar bara, de kommer gå skitbra! =D

    Kanske tar jag till och med med mig kameran och fotar? ^^ Vilka röstar för det? 

    Aja, det var det. Nu ska jag sova. HA det bra allihopppa :D 
    TJINGELING!

     
    Såhär deppig va jag idag X'D


    Såhär glad är jag nu! :D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Linda

    Det stämemr bra det XD klackarna i taket.. Muhaha!

    Du får INTE ta med kameran :O Din lilla paparazzii råtta.. O_O <3

    2009-09-30 @ 07:36:06
    URL: http://smultronfreak.blogg.se/
    Postat av: dmartinsson

    Svar: Tack så mycket^^

    2009-09-30 @ 08:34:05
    URL: http://hansomkanallt.blogg.se/
    Postat av: Sandra Marinoni

    sv; haha, fan så nice :D aah, denna hysteri förstår jag mig inte riktigt på alltså :P

    2009-09-30 @ 11:06:55
    URL: http://marinoni.blogg.se/
    Postat av: Therése

    Tack detsamma :)

    2009-09-30 @ 13:45:07
    URL: http://terezita.blogg.se/
    Postat av: EVELINA

    åh vad söta katter!

    2009-09-30 @ 21:33:37
    URL: http://widaeus.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback