• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Haircut =)

    Datum: 2009-09-24 Tid:23:51:00 Publicerat i: Skönhet
    Ledsen att jag inte uppdaterat på ett tag men jag har liksom haft så mycket att göra de senaste dagarna =) Men nu är det dags igen! :D Igår så var man då hos frisören och fick sitt hår cuttat. =P Mitt hår var superslitet i topparna (den där DUMMA blonderingen :P) så det var verkligen dags och ja, jag blev nöjd. :) Det ser ungefär likadant ut fast inte alls så slitet och mycket fluffigare/tjockare och mer mer lugg X'D Haha, superbra beskrivning känner jag. Har bara dåliga bilder än så länge men tänkte slänga in en av dem i alla fall tror jag. Får ta fina bilder i morrn eller nåt :D

    Idag så har jag varit i skolan, haft en redovisning som trots mycket motvind blev väldigt bra faktiskt =) Linda och jag har ett bra teamwork helt enkelt så jag är faktiskt LITE nöjd för omväxlings skull :D Efter det så fick jag sitta på en tråkig programering som jaf inte har någon nytta av i framtiden överhuvudtaget och jag var redan klar med alla uppgifter så gjorde typ inget. Orka börja på nytt kapitel liksom (A) ^^

    Efter skolan så kom min söta lilla syster och mötte mig med hunden och så gick vi hem för att baka till tjejgruppen på kvällen. :) Vi misslyckades TOTALT Med muffinsen av någon väldigt konstig anledning, jag vart jätteledsen :( Men vi bakade en tigersockerkaka också och den blev ju då MYCKET bättre vill jag lova. =) Till och med mer än bara ätbar! =D Den va god också.

    Sedan stack jag på tjejgruppen, såg på idol och softade. Det är ungefär min dag. Rätt slapp måsta jag ju säga. I morgon hoppas jag på att få åka in till stan :)

    Har inte så mycket mer att säga. SÅ det får bli en bild då! ^^


    Maria sa ju åt mig å leka fjortis så inte en enda bild blev bra x'D alla NORMALA blev skit! åh fy.. asful bild den sista men.. får stå ut >.< hemskt! X'D Haha.. men ni ser kanske LITE av min nya frisyr och så får jag lägga in bra bilder på det i morrn ;D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback