• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Joggingtur slutade med upptäcksfärd i skogen.

    Datum: 2010-04-18 Tid:01:22:49 Publicerat i: Träning & Hälsa
    Jajjamen, rubriken säger allt. Idag har jag haft ännu en sån där slappardag och jag känner mig verkligen superlat! Förutom att läsa, sitta vid datorn och äta så har jag i princip inte gjort ett dugg! Så ungefär klockan halv sju så fick jag nog och sa till syrran att nu var det minsann på tiden att vi tog oss en joggingtur. Har längtat efter det jättelänge men blir ju aldrig frisk så då har det ju inte gått. Men nu struntade jag i det så jag och syster drog på oss joggingskorna och en varsin joggingtröja, vi skulle ju se coola och proffisga ut också, och så gav vi oss av. Dock så såg vi inte så så coola ut så vi tog den minst bemannade vägen mot reningsverket.

    När jag satte igång att prata så glömde vi liksom bort joggingen lite så det blev mest powerwalk. En bit innan reningsverket så kom jag, stolt min, på att vi kunde ju gå och kolla in husgrunden som finns en bit in i skogen. Maria hade ju aldrig varit där så det vore skandal om hon aldrig fick se det spännande stengolvet. Så vi gav oss in bland buskar och snår och snart var vi i full gång på vår upptäcksfärd. Vi hade skitkul faktiskt xD Jag bara älskar skogar, finns så mycket att se! Även om det  inte blev mycket jogging så kan man inte säga att vi inte tränade kondition! Skitjobbigt att tränga sig fram bland träden och klättra i berg, det är väl träning om nåt?

    Tillsist så vände vi i alla fall ut på vägen igen och gick på tågrälsen hem och vid åtta var vi tillbaka vid det gula huset där vi möttes av en söt doft av hemmagjord pizza. Mumsigt värre. Så började lördagsmyset då och jag var bara hemma och softade med familjen. Det är ju mysigt det med. :) Vi såg på film också.
    Ingen fotning idag tyvärr.. :(


    Jag vill ha MER VÅR! :D Så att björken utanför blir såhär fin igen :)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Frida l fplanting

    Härlig bild! Och vilken fin blogg du har :D



    Ja, mer vår. Men sommar vore ännu bättre! :)

    2010-04-24 @ 01:17:24
    URL: http://fplanting.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback