• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • My name is....

    Datum: 2010-04-25 Tid:19:40:13 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel


    Lägger in en snygg bild på EARL xD Skapad av mig med Jossans hjälp. HAHA ^^ SÅ EXTREMT snygg eller hur? X)

    Joggingturen blev en succe ^^ Blev en liten avstickare in i skogen också men man tränar ju lika mycket där. Väldigt roligt så det blev mycket skratt, stoj och flamms. Men vi joggade faktiskt också så nu kan vi vara nöjda. När vi kom hem så drack jag och Jossan kaffe medan gamla avsnitt av Top Model rullade på TV. Det var mysigt. VI hann även med att sitta vid datorn, kolla snygga kläder och snygga snyggingar på H&M samtidigt som jag febrilt letade efter en sjukt störd låt av Eminem. Hittade den tillsist, Kim heter den. Väääldigt underlig xD läskig! 
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback