• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Saftkalas, bio - Clash of The Titans

    Datum: 2010-04-25 Tid:01:20:48 Publicerat i: Film & Böcker
    Idag var det då saftkalas och bio som gällde =D Victor har fyllt 18år och bjöd på fest hemma hos sig. Senare så skulle det också bli bio. Blev en mycket trevlig kväll måste jag säga. Vi hade roligt fast vi inte var så många: jag, Linda, Madde, Victor, Hampus och Ayas (som dock inte hängde med på bion). Festen innan va skojig och bion var bra. Det var ju liksom 3D och allt!


    Filmen vi såg var "Clash of the Titans" och jag ska vara ärlig och säga att mina förhoppningar var VÄLDIGT låga. När jag läste om den så tyckte jag att den verkade skitdålig men majoriteten röstade för den och jag gick med på det mesta. Den var inte alls så som jag hade tänkt mig, mycket bättre. Men det var dåliga 3D-effekter så att se den i 3D är inget måste, men man måste ju säga att det var roligare att se den så ändå, blir ju en helt annan filmupplevelse. Så ja, jag tyckte filmen va bra och nej, den förtjänar inte all den dåliga kritik som den fått! Den borde dock vara från 15år och inte 11 enligt mig x)
    Filmbetyg: 7/10

    Just det ja, har varit på McDonalds TVÅ dagar i rad nu den här veckan! Fy på mig. (A) Men liksom.. 18-årsfest är väl ett undantag för att behöva vara nyttig? När filmen var slut så var det 12min kvar innan bussen hem gick och vi var en bra bit ifrån bussstationen. Till vår fasa såg vi att det inte heller gick någon spårvagn ner så vet ni vad vi gjorde? Vi SPRANG nerför hela drottningsgatan, jag och Linda sist och alldeles gapflabbande xD Jag vill inte ens tänka på vad folk kan ha trott egentligen x'3 Hur som helst så hann vi i sista sekunden, fick dagens/veckans/ÅRETS motion och vi kom hem tryggt ^^ Rolig kväll!

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Frida l fplanting

    Svar: Mja, har mest tagit det lugnt denna helg, men imorgon ska jag ut och äta på resturang :) Vad har du gjort i helgen?

    2010-04-25 @ 02:47:09
    URL: http://fplanting.blogg.se/
    Postat av: elin

    jorå, de har inte hänt så mycket men jag har haft en mysig helg med pojkvännen :) själv då? :D

    2010-04-25 @ 11:04:08
    URL: http://elinsofieulander.blogg.se/
    Postat av: elin

    Jättefin header! :D

    2010-04-25 @ 11:36:04
    URL: http://eluw.blogg.se/
    Postat av: Mikaela

    ja visst är det!

    okej. det låter kul :)

    2010-04-25 @ 11:52:09
    URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback