• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Slapp skolvecka, here I come!

    Datum: 2010-04-11 Tid:23:50:26 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Slut på lovet. Jag kan bara inte förstå det! Det började ju nyss :o Men aja, sånt är livet. Nu är det dags att dra igång på allvar igen då. Är inte helt frisk än, snorar fortfarande men hoppas att det är bättre i morgon. Nellies smärtstillande verkar hjälpa så det är jag verkligen glad för. Idag var det verkligen vår, en massa sol och jag låg i hammocken och solade. Vi grillade dessutom för första gången i år och fast pappa burnade dem sådär lite extra på det finska viset så blev det mycket gott ^^ Vi satte också upp studsmattan, till min stora lycka. Nu är det vår, Hanna loves it<3

    Blev inga bilder förutom på min fina glass jag mixade till. Men jag glömde kameran där nere och mamma får ryck om jag inte lägger mig och sover nu. Bäst att lyda, hehe. I morgon blir det i alla fall ridning vilket jag har sett fram emot otroligt länge! Kommer att bli en superslapp vecka i skolan också så det är super.
    Måndag: Vanlig skoldag innehållande både Ridning och Musik. (yay 8D)
    Tisdag: Skol-studie-besök i Norrköping på nåt konstigt ställe hela dagen.
    Onsdag: STUDIEDAG!
    Torsdag: Vi hästtjejer drar till Kåre hela dagen för att köra hästar =D Jippie!
    Härlig vecka!
    Godnatt.


    HAHA gammal bild på Natha XD <3 New haircut ^^

    Image and video hosting by TinyPic
    Kolla in hennes blogg!
    www.NazzesFlicka.blogg.se
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Frida ♥

    Njae, ibland ser det bra ut och ibland ser det gult ut, haha x) så ska färga om det igen om ett tag, vill inte slita ut håret allt för mycket :P



    Nej tyckte inte jag heller, trodde den skulle vara mycket bättre, eller mycket mer spännande :P

    Men den gick att se på :)

    2010-04-12 @ 10:12:55
    URL: http://snelponyhest.blogg.se/
    Postat av: Johanna {foto}

    Gillar din blogg och din stil! ;)

    2010-04-12 @ 18:16:09
    URL: http://yoshnacool.blogg.se/
    Postat av: bella

    Allt bra?

    2010-04-12 @ 20:41:19
    URL: http://bellida.blogg.se/
    Postat av: Ceciliaa

    SV: Japp ;D Aaa tyväär :P Okay de va inte bra :/ Hoppas de e bättre idag! :D

    2010-04-12 @ 21:05:39
    URL: http://yoursss.blogg.se/
    Postat av: Ellen

    Hej fin blogg du har :) Kolla gärna på min :)

    2010-04-13 @ 16:33:04
    URL: http://pellmen.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback