• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Fredags-18års-födelsedags-grillning-fest :D

    Datum: 2010-08-21 Tid:16:16:43 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Igår bjöd jag in mina vänner på grill-party för att fira att jag fyllt 18år :D Vi blev 11st vilket var mycket skojigt. Började med att jag öppnade presenter och blev väldigt glad. Fredrik gav mig en kartong med en massa dammsugare *mums* (Han hade dock ätit halva själv HAHA :D), Sandra gav mig ett jättefin porslinshjärta som man kunde öppna och däri låg ett ljus bland kaffebönor (asfint!), Anna gav mig en mascara (supertack för det!) och Jossan gav mig ett presentkort på 200kr på Gina Tricot (Hon hitta inte en tröja hon tänkte köpa så jag får köpa den själv :D Så himla gulligt!!! Way too mutch enligt mig!) TACK FÖR DET!

    Efter det så drog vi på grillen och så fick köksmästarna Johannes och BC grilla alla godsaker. Vi andra lyssnade på musik, tack PAPPA för att du fixade så att jag kunde lyssna på spotify ute på verandan(!!!), och skojade omkring. Efter maten spelade vi kubb, fikade på kladdkaka, kokosbollar och bullar (som jag kämpat med hela förmidddagen!), snackade ännu mer och spelade Alias (ett kuligt spel där man ska förklara ord). Mitt lag, bestående av Sandra, jag och BC, vann med hästlängder ^__^ *stolt*

    Sammanfattningsvis så blev det en väldigt lyckad kväll med mina vänner. Tänkte slänga in några bilder! ^^ (Kameran dog så kan inte göra det nu >.< SUCK!)

    Slänger in en bild från midsommar så länge xD

    Fredik, Jossan Och Sandra

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Riktigt roligt var det! :D vill se bilderna! ;D HAHA

    2010-08-22 @ 01:07:56




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback