• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Home from Öland :)

    Datum: 2010-08-08 Tid:01:24:32 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Nu är jag hemma igen från två UNDERBARA veckor på Öland! Även om vädret inte varit sådär superfint hela tiden så har det varit riktigt trevligt. Kan också tala om att jag kommer hem och inte längre är 17år utan 18år ^^ Den första augusti blev nämligen det Lilla Kakmonstret 18år gammal och det firades med härligt fika, utflykter och pjäsentär xD Det var ganska mulet på Öland och jag måste säga att stranden på campingen inte var något att skryta med. Campingen hade fått en ny ägare och allt hade däckat ner sig ganska mycket. Inte så roligt men det är ändå väldigt fint där.

    Har shoppat en del där med, vilket självklart är kul. Hade ju fått en del födelsedagspengar och så tjänade man ju lite iaf under veckorna på Ålderdomshemmet. Det blev en massa fina foton också på allt från stranden, knäppa miner, husvagnen, stök, Neptuns Åkrar, Raukar och vackra horisonter. Dessa bilder ska jag försöka lägga in så snabbt jag kan. Det är ju en hel del jobb när det är så många bilder som ska fixas. Men jag har ju märkt att ni gillar mycket foton så jag får väl ta och anstränga mig lite iaf. Kanske slänger in några bilder på en del födelsedagspresenter och shopping-fynd när jag får tid. Nu har jag tyvärr inte laddat ur kameran xD

    Vad har ni gjort i sommar då?


    Oredigerad bild från Arkösund -förra semstern. =)
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback