• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Jossan 18år och 12 Hour Festival

    Datum: 2010-08-22 Tid:02:07:35 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel


    Idag (fast klockan är ju över tolv så egentligen var det ju igår^^) grattar vi världens bästa kompis på 18års-dagen! GRATTIS PÅ DIG MIN LILLA SORK, DU ÄR BÄST<3

    Idag har jag städat och fixat så gott som hela förmiddagen. Blev ju en hel del att plocka undan efter min fest i fredags. Mamma har dessutom blivit extra sjuk och fått åka med ambulans till sjukan och grejor så idag fick jag klara mig på egen hand med städningen. Hann iaf med en panikattack inför skolstarten och en fika med pappa. Klockan fem var det däremot dags att dra iväg på 12 Hour Festivalen och då försvann alla tankar på skolan.

    12 Hour Festivalen är en rolig dag från kl 12.00-24.00 (ca) som är arrangerad av kyrkorna i Finspång. På förmiddagen fram till klockan 18.00 så finns det en massa roliga aktiviter att göra så som beachvolleyboll-turnering, brottning i sumodräkter, backklättring på läskbackar (som man staplar på varandra högre och högre medan man sitter fast i en sele från en lyftkran), spaceball (som tre olika ringar man spänns fast emellan som man sedan snurrar så att man åker upp och ner och åt alla håll) och MYCKET MYCKET mer. Väldigt roligt måste jag säga och synd för er som missa det. Fanns även en massa mat att köpa vid "Gretas Grill" och i kiosken REAdes glassen ut. Festivalen höll hus vid Bönergården (en badplats :P) Kl 18.00 började banden spela. Hela FEM stycken var hitdragna och jag kan lova er att det blev mycket stohej och riktigt bra drag! Band som Elefant (asbra), Smash Into Pieces, Liquid Ham m.m kom och det blev en helt underbar kväll. Passade utmärkt att fira Jossans födelsedag där! :)

    Avslutningsvis spelade vårt lovsångsteam några härliga låtar och så var den här underbara kvällen över. Jag hoppas att det kommer ännu mer människor nästa år för det är verkligen urkul att släppa loss på 12 Hour Festivalen! Hör av dig om du vill komma så kan vi träffas xD Välkommen nästa år!

    Bandet ELefant ägde! :D


    Elefant! =D Happiness for everyone ^^


    Smash into Pieces drog igång riktigt stohej!

    Liquid Ham var riktiga glädjespridare som spelade på alla möjliga konstiga saker! Skitbra! :)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: linda

    Grattis grattis till henne :)

    hiihii

    2010-08-22 @ 07:19:09
    URL: http://lindshe.blogg.se/
    Postat av: MYMiC

    Haha ja, att det vara coolt?



    Grattis till din vän :)

    2010-08-22 @ 12:40:12
    URL: http://mymic.blogg.se/
    Postat av: Madde

    Ja :) det är bara bra med mig! själv då? kram

    2010-08-29 @ 21:34:29
    URL: http://madeleinepeterssons.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback