• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • SPA/TJEJ-kväll och bilder från min fest

    Datum: 2010-08-22 Tid:23:53:00 Publicerat i: Foto/Fotobomber

    Hade Hemma SPA/Tjej-kväll med kusinen, Mormor, mamma, syrran och moster. Blev super lyckat! Här har jag ställt fram alla grejor till Ansiktspeeling, fotbad, Ansiktsmask, Hårinpackning och ansiktsvatten. Allt var självklart hemmagjort! :)

    Tända ljus är ju ett måste!

    Ljus i badsalt ;) Bra ide till hemmaspa!

    Blev en massa god mat! Apelsinkyckling med Ris, Blodapelsinsoppa med vanilj, gurkstavar och morotsstavar i två olika dippsåser, sesamstavar och så underbart vatten smaksatt av färska frukter/grönsaker. Kanske lägger in några recept nån gång =D

     

     


     

    Dans? xD

    Packetöppning =)

    BC och Natha =D

    HAHA :D Söt hon är<3

     

    Hela högen + pappa som också fick lite mat =D

    HAHA! :D

    BC och sen dubbla kaninöron? Det visste jag inte om dig Jossan, gör du sånt bakom min rygg xD

    Sandra, Anna och Jennie.

    BC och Maria :D

    Sandra och så Anna =)

    Här hugger man in!


    Jossan å Fredrik =D | Fredrik, Jossan och Jag :)

     

    Den här tårtan käkade mina släktingar upp när de kom hit idag (Söndag) för att fira mig å brorsan =)


     

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: linda

    Snygga outfits :D hihi

    2010-08-23 @ 06:30:09
    URL: http://lindshe.blogg.se/
    Postat av: josefine

    sv: Tack så jättemycket för din kommentar! :)

    2010-08-23 @ 07:19:06
    URL: http://technicolor.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    Vilka vackra bilder ^^ Hehehe neejdå, jag gör bara kaninöron ibland (A) :D

    2010-08-23 @ 11:30:17
    Postat av: Verna

    hehe söt hund! :) och fin blogg :)

    2010-08-23 @ 14:51:35
    URL: http://wurnschtein.blogg.se/
    Postat av: Maria

    Världens roligaste fest var det! :D

    2010-08-23 @ 18:17:47
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback