• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Va och shoppade idag

    Datum: 2010-08-19 Tid:00:53:29 Publicerat i: Mode & Shopping
    Japp, rubriken säger allt. Satt igårkväll och kikade runt på H&M´s hemsida efter snygga kläder och fann det här. Såhär såg alltså min ÖNSKALISTA ut.

    Önskelista dagen innan shoppingturen:



    Jag köpte:
    Inget av det som finns ovan eftersom inget av det fanns i butiken! Snacka om att bli besviken! x) Hittade dock en supersnygg skjorta för bara 99:-, ljusblå/vit-randig med smala röda sömmar överallt. Köpte även en snygg grå/vit t-shirt med snygga knappar för 99:- (på H&M) och tillsist ett snygg linne/klänning/tunika för 199:- på Cubus. Jag är nöjd över mitt köp och kanske slänger upp lite bilder på fynden i morgon!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback