• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Tjuvlyssnat.se

    Datum: 2010-02-01 Tid:23:46:29 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    BEHÖVER DU DIG ETT GOTT SKRATT? LÄS DETTA XD ALLT ÄR FRÅN RIKTIGA KONVERSATIONER FRÅN TJUVLYSNAT.SE



    I biosalongen innan filmen börjar (konversation mellan en ca 17årig kille och 17årig tjej):

    Tjejen: -Robin! (Hon får inget svar) -Robin! (Fortfarande inget svar) -ROBIN!
    Killen:*som sitter några rader framför tjejen vänder sig om*
    Killen: -Tjena!
    Tjejen: -Vad ska du se?

    Min systers kommentar: "Slår vad om att det var en blondin "



    Två tjejer (ca 17år) disskuterar vad som verkar vara ett skolprojekt:

    Tjej 1:  -Ja, så vad vet du om Tjernobyl då
    Tjej 2:  -Att han var en idiot.
    Tjej 1:  -Men nu skojar du väl
    Tjej 2:  -Jaja, att HON var en idiot såklart.


    HAHA XD



    Två tjejer (ca 16år) är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.

    Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.
    Tjej 2: Vadå?
    Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!
    Tjej 2: Men…
    Tjej 1: Skitläskigt ju, allting skulle kännas som om det var jättenära.




    En mamma (ca 35 år) och hennes son (ca 8år) kommer ut från skolan och går förbi ett järnstaket.

    Sonen: Får jag slicka på staketet?
    Mamman: Ja, visst, men då fastnar du med tungan och det blir nog inte så kul att sitta här ikväll när det är Let's dance på TV.
    Sonen (efter någon sekunds tystnad): Ni kanske kan ta hit en TV…



    En mamma (ca 30år) och hennes son (ca 5år) sitter och sjunger julsånger.
    Pojken: Mamma, vill du kliva av bussen?
    Mamman: Nej, varför skulle jag vilja det?!
    Pojken: Nej, sluta sjung då…
    Spridda fniss hörs i bussen.


    En man (ca 50år) beställer en sallad.
    Killen i kassan: Vill du ha pasta i salladen?
    Mannen: Nej. Inte så mycket grönt heller.



    En man (ca 35år) står i kassan och ska betala sina fyra barns glassar när han plötsligt tittar sig omkring.
    Mannen (utbrister hysteriskt): Var är Markus? Barn, har ni sett Markus? Åh nej, var är han!
    Flicka (ca 6år): (tittar med höjda ögonbryn på pappan och på pojken ~1 i hans armar): Pappa, du håller i honom.
    Mannen, som ser extremt trött ut, beställer en kaffe.



    En man och en kvinna står inne i ett provrum.
    Mannen (djupt allvarlig): Alltså, du kan förklara för mig hur många gånger som helst, men jag kommer ändå aldrig att fatta skillnaden mellan klänning och kjol riktigt.



    Ett gäng killar ~20 sitter i salongen och väntar på att filmen ska börja.
    Kille 1: Sist jag var på bio så råkade jag göra bort mig rätt rejält…
    Kille 2: Mhm?
    Kille 1: Ja, precis när det blev spännande så var det någons jävla telefon som ringde. Man hörde hur den låg och vibrerade i någon ficka, blev helt galen.
    Kille 2: Haha, okej.
    Kille 1: Så sen tio minuter senare blev det en spännande scen igen, och det började vibrera igen. Så då säger jag högt och ljudligt så att alla i hela salongen hör "KAN DU STÄNGA AV DIN JÄVLA TELEFON?". Och sen så visar det sig att det var på filmen som telefonen ringde.
    Alla killar skrattar, inklusive folk på närsittande rader.



    SÅhär känner jag mig också ibland XD :

    Kille 1: Ska du träna idag?
    Kille 2 Nej jag hinner inte.
    Kille 1: Vadå hinner inte? Du har ju inte tränat på skitlänge!
    Kille 2: Jag hinner inte. Jag ser inte ljuset!
    Kille 1: Va?
    Kille 2: Jag ser inte ljuset! Jag slutar fucking fem varje dag. Jag går till skolan, det är mörkt, jag går hem, det är
    mörkt. Jag ser inte ljuset!



    En kille och en tjej sitter i en soffa och pratar.
    Killen: Du är så fin! Det är så mycket känslor i luften just nu. Känner du något när du sitter så nära mig?
    Tjejen: Ja, det gör jag…
    Killen (lägger armen om tjejen): Jaså, vad känner du då?
    Tjejen: Att du luktar armsvett!
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Angelica

    ja absolut! fota mer sådant du :D

    med mig är det sådär, hemma från skolan idag - försöker bli frisk! själv då?

    riktigt roliga historier faktiskt :D haha

    2010-02-02 @ 07:42:56
    URL: http://angelica.blogg.se/
    Postat av: Leonard

    Hur gick det då? :)

    2010-02-02 @ 09:44:58
    URL: http://trierer.blogg.se/
    Postat av: malin

    sv: okej vad händer då? :D

    2010-02-02 @ 10:09:08
    URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
    Postat av: Annika

    Hahaha så roliga!

    2010-02-02 @ 13:20:24
    URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
    Postat av: Claudia

    haha :P



    hahaha, någon framgång då? :P

    2010-02-02 @ 14:45:59
    URL: http://claudiias.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback