• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Busy weekend :)

    Datum: 2010-02-01 Tid:19:40:36 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Har haft en riktigt bra helg. :)
    I torsdags (då jag anser att min helg börjar) så kom Victor hem till mig direkt efter skolan och åt våfflor som min mamma bjöd oss på för att fira våra två månader tillsammans =)<3 Sedan myste vi hela kvällen och Victor spelade en sång för mig, på gitarr som han skrivit alldeles själv!! Fattar ni vad rörd jag blev eller!? xD Han liksom sjöng och spela för mig en låt han skrivit helt själv och tillägnat till mig :D Hihihi.. så himla gulligt<3 Kan lägga in en bit av texten senare någon dag. :) Orkar inte skriva av det just nu men SUPERBRA var det! :D

    Fredag
    vet jag inte vad jag gjorde :S Tror jag skrev lite på idrotten och fixade det sista. Sedan slappade jag mest och hade det skönt. Finns inte så mycket att skriva om den dagen =)

    I lördags hade vi öppet hus i skolan vilket innebar att jag fick dra till skolan halv tio i vintermundering anpassade åt hästjobb och fick spänna för släden för en underbar nordsvensk och köra runt i den djupa snön som täckte vår fotbollsplan. :) Det var då -25 grader och gissa vad jag frös! Det var så kallt efteråt (var ute med hästarna från kl 10 till över 1, hade sTÅLHÄTTESKOR och alldeles för lite kläder) så jag höll på att dö! Förfrös nog hela fötterna å händerna, kunde inte gå och typ tjöt XD Asont gjorde det! Men det var det lugnt värt eftersom det var så himla kul! Första gången i hela mitt liv som jag körde släde efter hästen :) SKitmysigt i snön och det var många som ville åka med. DOck så fick ju SJÄLVKLART JAAAG den ostadiga släden som höll på att välta i varje kurva! Allt gick ändå bra fram till sista varvet då släden välte, jag och ungen flög ur och hästen traskade vidare.. >.< SÅÅ pinsamt men det var ju ett under att det inte hade hänt fler gånger! Har världens blåmärke på låret nu men.. skitsamma xD DEt var ju kul!

    På lördag kväll så var det dags för FILMKVÄLL! :D ASkul hade vi: Jag, VIctor, Fredrik, Jossan och Sandra =) Först såg vi en hemsk film jag intevill prata om. SEdan fick FRedrik ett nostalgiryck för 90-låtar och drog snart med oss alla i allsång xD HAAHA skitkul! Sedan såg vi en Sci-fi-film som var lite överdrivet slaffsig men helt okej =) Sedan var alla så trött att de gick hem. Just det ja! Glömde att vi drack te också, fina människor som vi är XD Haha.. satte oss runt köksbordet med tekoppen i hand och surplade i oss ett bra tag. Mycket flamms och skoj, det får vi göra om <3

    Söndag
    betydde SOVA UT! Jag sov ett bra tag men sedan gjorde man sig i ordning och drog hem till Victor som bjudit dit mig :) Han överraskade mig med fika och pulka i snön! :D SKitmysigt var det och jag hade micket kul. :D hihiih Kalla och snöiga drog vi oss hemmåt efter en hel del mylningar och nerbrottningar samt ett par vackra snöänglar. Vi kom hem till VIctor, värmde upp oss och slöade ett tag innan jag blev bjuden på mat. :) Det var gott men sedan blev ja tvungen att dra hem.

    Idag var jag då kompledig på grund av öppet hus och blev medbjuden till stan av Natha och Johannes =) Jag behövde köpa en idrotts tröja eftersom min var helt ner klor-ad xD köpte en svart puma-t-shirt meden silvrig puma på och rosa text =) Micket nöjd med mitt val. Vi åt dessutom mat och åkte runt till lite andra affärer innan vi styrde hjulen hemmåt igen.. Väl hemma så har jag gått igenom mitt idrotts-pass för sista gången (i morron = domedagen!) och klippt musiken lite och så. Nu är jag nöjd och jag hoppas verkligen att det kommer att gå bra!! ;) ÖNSKA MIG LYCKA TILL!

    Nu avrundar jag med att slänga upp nån liten bild :) Långt inlägg men änkte ju att ni kanske ville veta lit evad jag gjort egenltigen de senaste dagarna. Nu vet ni. farvääl ^^



    Våfflor är gott ;D

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Victor

    åhh herregud va ful han är! xD jag ser ju mkt bättre ut vill jag lova :D

    2010-02-01 @ 20:01:19
    Postat av: Claudia

    haha det har jag inte tänkt på XD men jo jag tänkte ta lite på längden, klippa upp det och kanske köra på snelugg om det går (min vanliga lugg har nämligen inte växt ut helt än) :)



    haha NEJ, jag älskar robert iallafall :( :( hahaha

    2010-02-01 @ 20:11:07
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: malin

    sv: tack desamma :D allt bra med dig?

    tack så mycket :)

    2010-02-01 @ 21:09:23
    URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    De va mkt kuul :D<3 HAHAHAHAHAHAH!!!!! Håller med dig!! HAHA

    2010-02-01 @ 21:11:45
    Postat av: Claudia

    ja men som du sa, ett lyft liksom! :)



    haha nej kanske inte på den bilden, but I love him anyway :P

    2010-02-01 @ 22:58:34
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: sandra o

    Hahahahaha!!! Du är dum! Han är det vackraste som finns!!! Han är bara lite...... ovårdad på vissa bilder :D

    2010-02-03 @ 19:37:35
    Postat av: Maria

    Seriöst, jag mår illa av bilden på Robert Pattinson. xD

    2010-02-07 @ 19:16:51
    URL: http://mharya.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback