• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • First schoolday-sick

    Datum: 2010-01-12 Tid:17:02:05 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Idag har man varit lite si så där fortfarande så jag var hemma från skolan. Det var skönt måste jag säga för vi hade både Idrott och slutde vid fyra idag, så vi tyckte att jag behövde vara hemma och vila lite till =)

    Resten av dagen har jag slappat men lyckats fota litegrann också! Fast det finns ju inget att fota på nuförtiden. Men ni ska ändå få se några bilder. Dock är de rätt lika andra bilder jag lagt in nu xD
    Men här kommer dem!


    Jag älskar julstjärnor<3 :)


    Vita julstjärnor är också fina. Fast jag föredrar nog de röda. Vilka tycker DU är finast? :)


    Nellie hade fått en DIAMANT på nosen XD Ser ni eller!?


    Träden är så himla vackra just nu! Tyvärr så blev bilden på trädet inte alls lika fint som det är i verkligheten.




    Den kämpade in i det sista...


    Schnuffen doppade hela nosen i snön XD Kolla va rolig hon ser ut!



    Älskar vårt träd ^^




    Nellies pappegojaa ^__^




    Bil tilll salu, intresserad? xD




    De här två sista bilderna är SÅÅ himla fina på Nellie!! Älskar hennes blick här :) Ordet som framkallde blicken var..."sssskiiiiiinkaaaa"


    Den här bilden tycker jag blev underbart fin!! Har inte redigerat den någonting alls och ändå är den så vit i bakgrunden och skarp. Jag älskar den :)  Synd bara att ena örat blev lite avkapat. Annars bästa bilden för idag enligt mig xD
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Jossan

    Hihi mkt fina bilder! :D<33

    2010-01-12 @ 19:16:00
    Postat av: Victor

    lätt värt att cykla i minusgrader för att få väcka dig! :D <3 fick ju mysa lite med dig då <333 och värma mig xD

    2010-01-12 @ 20:43:25
    Postat av: Else-Linn

    Svar: Ja lite dyrt är det :/



    Jo det kan man, men jag känner mig smidigare med blades ;)

    2010-01-12 @ 23:06:12
    URL: http://elselinn.blogg.se/
    Postat av: Claudia

    jorå det är bara bra :) förutom att jag har slitit ut hjärnan på att skriva ett skolarbete hela eftermiddagen och nu blev jag klar!! :P haha äntligen.

    själv då? allt bra med dig?:)

    2010-01-12 @ 23:31:28
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: ange

    sv: tackar :D neh i dag ska vi planera våran 6 timmar radio säning. så mycket att gör ai dag :D själv då?

    2010-01-13 @ 09:29:01
    URL: http://anges.blogg.se/
    Postat av: Else-Linn

    Ja du får prova på :) Be brorsan din lära dig :)

    2010-01-13 @ 13:06:14
    URL: http://elselinn.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback