• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • MOBIL-PICS ^^ (Ocensurerat!!!!)

    Datum: 2010-01-07 Tid:02:34:20 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Har rensat mobilen =) Här har ni lite foton ^^ -Ursäkta att jag har dålig kamera dåå! x'3


    Sandra utanför matsalen =)




    Jossan som blivit mylad!! XD *ASG*



    snygga syster.. nångång framför datan xD latmask! ^^


    MAria blev eskimo när bilen pajjade, det var iskallt och värmen inte fungerade XD (på väg till stan x)



    Jossan och jag bastade med ansiktsmasker och grejjor. Asmysigt!! ^^ JOssan fick en *host* väldigt vacker frisyr xD (Någon gång i början av lovet)


    Bevis på att vi faktiskt basta och så ondeskefulla JOssan med träsleven i högst hugg XD (sorry Jossan, döda mig inte men OCENSURERAT ÄR OCENSURERAT!!) xD


    Jossan å jag fjollade oss med SNEDTOFS!! x)


    Vi klädde mormors gran =)


    Mormor sätter upp stjärnan ^^


    MAria va så julfin i håret med rosetten! :D <3



    Jag och Jossan drog till stan! :D


    Jag innan VIctor drog ut mig på skidtur i kallet! :D Sitter och väntar på pappa som köper kakor till mig och pantar flaskor XD


    Hade VÄLDIGT tråkigt xD Pappa va så sölig så jag lekte ihhihi ^^



    Jag under kak-pausen xD



    VA med Sandra och vi fettade i oss ALmondy -Daimtårta. Hon blev.. väldigt mätt XD


    Bilden jag mms:ade till folk och frågade om jag skulle köpa kappan eller inte xD SVaret blev "JAAA!" x)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: mamma nette

    Vilka fina foton . men jag gillar bilden på Jossan i bastun hihi super snygg.

    2010-01-07 @ 02:52:54
    Postat av: SOFI - fotoblogg

    svar: Tack så mycket :)

    2010-01-07 @ 10:43:41
    URL: http://fallenbehind.blogg.se/
    Postat av: Paula

    sådär. nu står det att jag följer din blogg. =)

    stackars vovven. vad har hon för problem med känet?

    2010-01-07 @ 11:01:52
    URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    HAHAHAHA XD Ägiga bilder asså! Jag ser as läskig ut på den där bilden när vi åker in till stan! :'o haha mkt mkt fint ^^

    2010-01-07 @ 12:35:42




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback