• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Sandra and I are good friends ^^

    Datum: 2010-01-03 Tid:19:52:33 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Idag va man med SAndra, fettade i oss lite ******** och skrattade ordentligt. SKratt förlänger livet säger man. Sandra och jag kommer leva VÄLDIGT länge! :) VI snackade om allt möjligt och hade det superskojigt. När klockan närmade sig fyra så bestämde vi oss för att gå och hyra Twilight. Första gången jag såg den filmen så blev jag så himla besviken att jag typ hatade filmen, nu ville jag ge den ännu en chans och se, nu hoppade den minsann allt högre upp på min lista över bra och dåliga filmer. Så detta var riktigt lyckat, gott och kul! :) Det måste vi göra om tycker jag. ^^


    Säger inte vad vi åt. Ni får bara detta som ledtråd ^^

    Jag är jättetråkig. fotar inget längre. Vill ge er foton men.. jag har ju för sjutton ingen fritid längre :o xD Vet inte varför men hur som helst så har jag alltid något att göra. Men SKA fota, VILL fota, ska SKRIVA, vill SKRIVA.. Det kommer.. ha tålamod.. ROLIG BLOGG PÅ G!! xD

    VIll tipsa om denna sida! :D KIKA IN! Det är faktiskt en blogg av min hund X'3 HAHA!

    Nellie
    Klicka på bilden ovan! ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: sandra

    Hahahahaha det var suuuper kul! :) Om vi kommer att bli gamla :) Vi kommer kanske till och med att bli lika gamla som Edward? Fniss...... Åhhhh den filmen e sååå bra ^^

    2010-01-04 @ 19:01:29




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback