• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Sockersött Powderpuff-vovvar xD HAHA

    Datum: 2010-01-03 Tid:20:00:04 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Min syster tjatar hela tiden om en Pomeranian xD Jag själv tycker att du är alldeles för små, kan ju knappt se dem hhihihi ^^ Men de är allt bra rara!! x)












    aaaaaaaaaaaaaw xD Va bara tvungen för att se vad min syster säger *ASG* xD

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: SYSTERN MARIA

    JAG SKA SKA SKA HA EN SÅN!!!! 8) Nu gjorde du mig bara mer galen!!!!! :O Såååå söööötttttaaaaa!!!!!!! <3<3 :D

    2010-01-03 @ 21:25:14
    URL: http://mharya.blogg.se/
    Postat av: Victor

    naaw söta ju =)

    2010-01-03 @ 22:43:20
    Postat av: LinnLundström♥

    Naaww Söta ju??

    2010-02-06 @ 20:26:44
    URL: http://thaababes.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback