• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Some boring update

    Datum: 2010-01-18 Tid:23:19:49 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Seg dag idag. Har inte hänt något speciellt att tala om. Red för första gången sen höstterminen slutade vilket var mycket härligt, dock gick det inte superbra. Men det gjorde inte så mycket. :) Fick dessutom ha musik vilket var väldigt härligt! Älskar musik och nu får vi äntligen ha ett mer PRAKTISKT ämne! ÄLSKA DET<3 Har verkligen längtat. Synd bara att inte Victor valde musik.. :( <3

    Efter skolan så gjorde jag inget speciellt. HAde huvudvärk men mormor hade tydligen tänkt ha julgransplundring så jag fick va snäll och masa mig ner. Det var faktiskt riktigt trevligt måste jag säga och fikat var mycket gott. Nellie gillade när vi gjorde raketen och alla var vi glada. Men det är hemskt så mycket han saknas min morfar.. Det blir aldrig någon mer högtid eller något längre besök hos mormor utan gråt längre..Så mycket minnen, saknar honom verkligen. Det är så himla hemskt så det är inte sant. Vet att ni inte vill läsa sånt här men det är vad jag tänker på just nu och jag skiter fullständigt i vad ni tycker. Jag behöver skriva av mig lite också ibland. Tråkigt att läsa, like I care.. Kommer alltid att älska min morfar -glädjespridaren.

    Hur som helst så har jag slappat hela dagen. Pratat lite i telefon och softat vid datorn. Inget intressant som vanligt och inga foton.  Men så är det. =)
    Nu ska jag sova. Hoppas på ett roligare inlägg i morron.
    GODNATT!


    Syrran och ja hade spa för ett tag sedan. :D Mycket mysigt va det! Vill tipsa om en BRA hemmagjord hårinpackning som vi gjorde. Mixa bara: 1ägg, 1dl mjölk, honung och lite filmjölk som su sedan gurglar in i håret och låter sitta ett tag. Håret blir jätteglansigt, mjukt och fint sedan :D Tvätta givetvis med schampo efteråt XD


    Snälla slå mig inte för det här Maria, du är söt<3 :D

    Ett härligt fotbad, hemmagjord hårinpackning, ansiktsmask, badolja, lite ljus, mysiga badrockar och ett varsitt glas ISKALLT vatten och ni har den perfekta systerliga spa-kvällen :D
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Else-Linn

    Svar: jag sitter och kikar runt på Tradera :)

    Vad gör du själv?

    2010-01-19 @ 00:33:07
    URL: http://elselinn.blogg.se/
    Postat av: nathalie

    åh vilken härlig spabild !

    2010-01-19 @ 11:11:09
    URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
    Postat av: nathalie

    ja det gjorde jag. shopping mat och mys :) vad gjorde du ? kram

    2010-01-19 @ 11:40:40
    URL: http://nathalieolssons.blogg.se/
    Postat av: Claudia

    jaså va mysigt! =)

    2010-01-19 @ 15:13:47
    URL: http://claudiias.blogg.se/
    Postat av: Anonym

    sv: som tur är så är jag redan på bättrings vägen :D

    2010-01-19 @ 19:56:01




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback