• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Aj aj-dag med Jossan =D

    Datum: 2010-07-21 Tid:12:29:15 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Igår var det en bra dag, samtidigt som det var lite dålig. Vaknade upp och var astaggad för att gå en fin liten morgonpromenad men när jag väl vaknat till lite och vänt mig om i sängen så sopar jag genast idéen under mattan. Hela kroppen värker, mest ryggen och magen. Jag är ju van vid att ha ont i ryggen men usch det här va extremt jobbigt, ett tag trodde jag att jag inte skulle ta mig upp. Men jo jo jag kämpade mig upp, gick nerför trappan för att slänga mig på en madrass och ligga framför tv:en fram till klockan ett och bli servad med tabletter av mamma xD Men ärligt talat så var det ganska mysigt att slappa.

    Klockan ett så var jag bättre så då ringde jag Jossan och bestämde att hon skulle komma hit och slappa med mig. (Måste passa på att va nu när vi har chansen för på fredag sticker ju både hon och jag på semester åt olika håll.) Först satte vi oss vid datorn ett tag, drack lite kaffe -som vanligt- och såg på foton från semestern jag varit på. Därefter så fick vi låna en bra film av min bror, The Book of Eli, som vi såg på. Vi tyckte om den. Efter filmen blev det lite mer foton. Mina föräldrar var också snälla som beställde pizza och kebab så jag och Jossan delade på min kebab =D Micket gott, inte den där äckliga som vi fick på det där andra stället. Sen såg vi på tv fram till halv tio xD

    En -som vanligt- rolig dag med Jossan med mycket skoj :)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback