• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Nostalgi-afton

    Datum: 2010-07-06 Tid:14:54:58 Publicerat i: Hannas Vardagsgnabbel
    Gårdagen blev en dag fylld av träning, picknick, gamla minnen, videos och Boho-kläder (bööuhööu). En superrolig dag om jag får säga det själv. Det började med en tur till gymmet hos sjukgymnasten där jag tränade i ca 1h. Kan lova att det inte är särskilt roligt när det är typ 30grader varmt ute och dåligt med öppna fönster inne i träningssalen >.< Men jag klarade det i alla fall och efter en snabbdusch satte jag mig på cykeln och knappade in "slottsparken" på GPS:en.

    Och se dit kom jag minsann och på vägen mötte jag Jossan och Fredrik. Så satt vi där i solen riktigt länge och bara njöt. Blev en del musik också från Fredriks iPhone och självklart fika! (Vad är en picknick utan fika liksom?) Det var dessutom en massa ONDA måsar som försökte attackera oss vilket var väldigt läskigt :o Gentlemannen -host- Fredrik gömde sig bakom Jossan medan jag fick försöka avfärda dem med hjälp av en vit cardigan. Hihi. Men det var ganska roligt ändå (A) Vi fick också besök av anden Rupert som fick bli en Ruperta när jag förklarat för Fredrik att de bruna änderna är TJEJOR :)

    Efter picknicken så ville jag och Jossan ha mat så vi stack hem till mig för att stilla vår hunger. Okej.. jag erkänner, det RÅKADE bli LITE glass också. Och Jossan skickade sms till 118800 där hon fick reda på att hon var en klar sjua men LÄTT skulle kunna va en nia om hon bara borstade tänderna mer än en gång i veckan och plockade sina ögonbryn *ASG*

    Därefter villa Maria och jag visa Jossan en fin liten film vi spelat in för några år sedan om några gosedjur och när vi väl gjort det så kunde vi bara inte sluta titta. Vi kollade på alla gamla bilder som fanns och såg underbara videos där vi sjöng och grejjor xD Jätteroligt och vi var helt nostalgiska. Vi fick upp blicken för ett nytt mode dessutom, kallat boho-kläder som vi alla hade som små. Hahah, superfint verkligen. Bästa var det lilla klippet där Maria skrattat som en... nej det kan inte beskrivas. LÄNGE LEVE SLOWMOTION!


    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: Annika

    hAHAHA Vore kul att se filmen!

    2010-07-06 @ 16:15:43
    URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
    Postat av: Jossan

    HAHA var verkligen mkt skoj :D Meen hatar bilden på mig -.- ser hemsk ut..

    2010-07-06 @ 19:49:10
    Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

    Godmorgon, sovit gott? :D

    2010-07-08 @ 07:53:22
    URL: http://nataliasoder.blogg.se/
    Postat av: Emelie

    Hm :) man kunde inte kommentera ditt första inlägg men tänkte säga att du har en riktigt söt blogg med massa härliga fina bilder ^^

    2010-07-08 @ 23:04:09
    URL: http://essberg.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback