• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Årets första dopp

    Datum: 2010-06-07 Tid:00:17:47 Publicerat i: Foto/Fotobomber
    Idag har det varit en sån där superfin dag med solsken och värme. Jag blev superglad när jag vaknade upp i min mysiga säng av att solen kikade in genom persiennen :) Det blev att snabbt dra sig upp, gå en runda med hunden och sedan slänga sig på en filt i solen. Brun och fin blev jag. Fick dessutom hänga med Natha, Johannes och hans vänner till Bönergården för att sola och bada vilket blev skojigt värre. Årets första dopp, jag lyckades dra med mig Natha i (tjejen som nästan aldrig badar). Skäms lite över att jag var så sen med första doppet.. jag brukar alltid va först^^

    Igår hade jag och syrran en liten photoshoot. Den var kanske inte superseriös men som alltid när jag fotar söstra mi så blir det hemskt mycket supermialt söta bilder<3 Kan dessutom meddela att Maria fått jobb på en Pomeranian-hundkennel! Jätteglad för hennes skull. Hur som helst så tänkte jag slänga in några av bilderna nu. Har även fotat lite Nelliebilder och blommor. De kommer när jag får tid.

    På kvällen i lördags så snörde Jossan och jag på oss tennisskorna för att skutta ner på Finspång tillsammans, för där nere dånade det musik! Till vår besvikelse så fann vi att så gott som hela centrum var avspärrat och att det kostade 200kr att komma in :/ Men vi gick inte hem utan strosade runt ett tag under skratt. Tillslut så ser vi i alla fall att de inte längre tar betalt och att de öppnat grindarna så jag och Jossan blir själaglada. Det passade ju perfekt för just då skulle Neverstore spela! Så rockade jag och Jossan loss den kvällen. :)







    Fummtoffs x'3


    Alltid lika glad ^^


    Hon är så söt min syster ^^
    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback