• Bloggtips
  • Kategorier
  • Design
  • Hanna Carlsson
  • Shopping och frisörbesök

    Datum: 2010-03-28 Tid:15:49:50 Publicerat i: Mode & Shopping
    Jag vet att jag inte varit särskilt aktiv på sistone men har haft väldigt fullt upp. Men nu tänkte jag i alla fall slänga upp lite bilder =) I fredags var jag hemma (eftersom jag är eldig fredagar) och mamma och jag gav oss av till Norrköping för att shoppa loss! DEt blev en väldigt lyckad dag med mycket skoj. Jag lyckades hitta en klänning från Gina tricot, en vit cardigan från Gina Tricot samt en snygg skjort/tröja från GInatricot för bara 49:- Jag är väldigt stolt att jag hittade så MYCKET måste jag säga er X) Hihi.

    Vi åt glass och hade det så mysigt så och det var verkligen kul att få ha en heldag bara mamma och jag. Som vanligt blev det även en tripp till McDonalds<3 :) När vi hade shoppat klart, mamma hittade till min besvikelse ingenitng >.<, så var det dags att åka till frisören. Jag skulle nämligen klippa och slinga mig :) SKitnervös, är så rädd att något ska bli fel. Mamma och jag satte oss i alla fall i bilen och skulle åka direkt från Norrköping till SKärblacka, något som hon aldrig gjort förut, så vi svängde av på en oskyltad väg och hamnade... på motorvägen till STockholm? HUH!? Det var ju inte direkt vad vi hade tänkt oss xD Liksom, helt fel håll! SÅ det fick bli en härlig liten sightseeing-tur (?) genom någon konstig liten by men så kom vi på rätt håll igen och det bar av mot Skärblacka under stoj och skratt ^^

    VI kom dit ganska tidigt så jag fick övningsköra lite på parkering, gick rätt så bra tycker jag =) Men sedan så var det då dags för the change och vi gick till frisörsalongen. Här nedan får ni se omvandlingen XD SKulle ha tagit snygga före och efter kort men jag hann inte! si nu får ni jättefula kort >.< Men skitsamma.

    En bild på mig i klänningen, även här är håret fixat ^^ Det är dock ljusare i verkligheten :)

    Skicka gärna en liten kommentar så blir jag glad!
    Postat av: mamma nette

    ja en en toppen dag var det och jättefin blev du. jag tycker fotona blev jätte bra med

    2010-03-28 @ 16:59:16
    Postat av: Jasmine

    Hej! Allt bra?

    Kika gärna in i min blogg ifall du vill.

    Ska vi följa varandra via Bloglovin? :)

    2010-03-28 @ 17:56:14
    URL: http://jasminestyle.blogg.se/
    Postat av: Paula

    riktigt fint hår!

    2010-03-29 @ 10:06:52
    URL: http://paulagoesapocalypse.blogg.se/
    Postat av: Emma

    Du blev jättefin i håret! :)



    Svar: Jag måste verkligen testa den! :P

    2010-03-29 @ 19:07:08
    URL: http://absolutelyemma.blogg.se/




    - Jag vill inte ha någon form av reklam.
    - Spamma inte.
    - Skriv ditt namn så att jag vet vem som skriver!
    - Skriv inte kränkande eller opassande/elaka kommentarer, de tas ändå bara bort.


    Namn/alias:
    Kom ihåg mig?

    Din E-post adress:

    Länk till din blogg/hemsida:

    Skriv ditt lilla meddelande här:

    Trackback